اقتصادی

انتخاب پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی در بخش جایزه اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی

پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی به عنوان یکی از پروژه های برتر در اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی (WSIS 2024) انتخاب شد.

به گزارش میجیک، پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاه که به آدرس https://usw.msrt.ir در دسترس عموم قرار گرفته و گامی موثر برای هوشمندسازی خدمات دانشگاه دولتی محسوب می شود، در سال گذشته است. با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه اندازی شده است.

هدف از ایجاد این پنجره یکپارچه سازی و مدیریت دسترسی به خدمات ارائه دهندگان خدمات تحت حفاظت وزارت عطاف است. دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وزارت علوم می توانند در قالب این سامانه به دانشجویان، اساتید، فارغ التحصیلان و عموم مردم خدمات آنلاین ارائه دهند.

بخش جایزه اجلاس جهانی در مورد جامعه اطلاعاتی (WSIS 2024)؛ به منظور ارزیابی پروژه ها و فعالیت های انجام شده در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و در راستای توسعه پایدار با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور هر ساله برگزار می شود.

لازم به ذکر است پروژه «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» برنده جایزه WSIS 2023 به عنوان یکی از پروژه های برتر خط اقدام دولت الکترونیک در سال 2023 شد.

طبق اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، پنجره خدمات هوشمند دولت ملی، مسئولیت سازمان فناوری اطلاعات ایران را بر عهده دارد و هم اکنون به آدرس my.gov.ir آماده خدمت رسانی می باشد.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا