مطالب میجیک

الهام اصغری سومین رکورد گینس خود را به ثبت رساند

مستند “شناگر” ساخته طهورا ابوالقاسمی درباره زندگی الهام اصغری است که طی آن تولید ، این قهرمان شنای بانوان ایران توانست یک رکورد تاریخی شنا با یک دست در منطقه آزاد چابهار به ثبت برساند.

به گزارش میجیک ، به نقل از روابط عمومی این پروژه ، اصغری برای ثبت این رکورد با دستان بسته به مدت چهار ساعت و 59 دقیقه 10 کیلومتر در آبهای شلوغ دریای عمان شنا کرد و با ثبت سومین رکورد رسمی در گینس افتخار بزرگی برای ایران است ساختن

سند رسمی پس از چند ماه تاخیر به دلیل شیوع تاج به ایران ارسال شد و توسط دبیرخانه شورای عالی منطقه آزاد منتشر شد.

در این مراسم مرتضی بانک مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی منطقه آزاد ، عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار ، محمد اکبر چاکرزهی معاون مدیر فرهنگ اجتماعی و گردشگری و حسام الدین یوسفی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل چابهار رایگان. و الهام اصغری هم آنجا بود.

ساخت مستند “شناگر” از زندگی الهام اصغری ادامه دارد. این مستند به زندگی و حرفه این قهرمان شنای ایران می پردازد و عوامل آن عبارتند از:

کارگردان: طهورا ابوالقاسمی ، تهیه کننده: طهورا ابوالقاسمی ، مهتاب کرامتی ، مدیر تولید: سمیرا علایی ، دستیار کارگردان و برنامه ریز: بهروز فروغی راد ، فیلمبردار: رضا ابیات ، ضبط کننده صدا: علی علوی ، تدوینگر: همیلا موید ، عکاس: مریم مجد ، امور بین الملل: ثمین مهاجرانی ، مجری طرح: جمیله راهدار ، اندیشه پردیسوجام ، تهیه: حسن رضایی.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا