مطالب عمومی

افزایش هزینه‌های زندگی صدای ساکنان تل‌آویو را درآورد +عکس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آنلاین میجیک، رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که هزاران نفر از مردم تل آویو شامگاه چهارشنبه (شب گذشته) در اعتراض به افزایش شدید هزینه های زندگی در خیابان های این شهر تظاهرات کردند.

وب سایت صهیونیستی «اسرائیل اسرائیل» گزارش داد که تظاهراتی در تل آویو علیه مخالفان و اعتراضات به افزایش چشمگیر هزینه های زندگی برگزار شد. تظاهراتی که به گفته کمیته هیچ ربطی به احزاب و جناح های این رژیم نداشت.

بر اساس این گزارش، هزاران نفر عصر چهارشنبه (دیروز به وقت محلی در فلسطین اشغالی) در اعتراض به افزایش هزینه های زندگی در خیابان های تل آویو مانند میدان حبیما تظاهرات کردند.

روزنامه تایمز اسرائیل گزارش داد که گای لرر، یکی از مجریان معروف و شناخته شده شبکه 13 رژیم صهیونیستی، مسئول سازماندهی این تظاهرات بود. او در این اعتراض گفت: «مردم شروع به فریاد زدن و پریدن به خیابان کرده‌اند و این تازه آغاز راه است».

به گفته برگزارکنندگان این تظاهرات، تظاهرات عصر چهارشنبه تل آویو هیچ ارتباطی با اردوگاه های سیاسی و حزبی در رژیم صهیونیستی نداشت و هدف از این تظاهرات فراخوان کابینه رژیم صهیونیستی برای رسیدگی به تشدید ظاهری این تظاهرات بود. خرج زندگی.

تایمز اسرائیل در گزارشی درباره تظاهرات اخیر در تل آویو نوشت: «این حادثه پس از آن رخ داد که گزارش اخیر نشان داد اسرائیلی‌ها بیشتر از اروپایی‌ها برای کالاهای اساسی پرداخت می‌کنند».

یکی از نکات جالب تور دیروز تل آویو ایجاد غرفه ای در این تور بود که در آن بسته های غذایی با قیمت نسبتا پایین ارائه می شد.

به نوشته اسرائیل تایمز، “خشم عمومی گسترده ای از افزایش هزینه ها در چند هفته گذشته به دنبال افزایش قیمت بنزین و برق و همچنین کالاهای اساسی (در فلسطین اشغالی) وجود دارد. رسانه های صهیونیستی افزودند: «در دسامبر 2021، اکونومیست تل آویو را به عنوان گران ترین شهر جهان رتبه بندی کرد.

انتهای پیام/




این را برای صفحه اول توصیه کنید

دکمه بازگشت به بالا