برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

افزایش بازدید پیج از چه راه هایی ممکن است؟

به نقل از سایت  sanimata افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام یکی از مواردی است که تمام پیج‌ها از مشاهده آن لذت می‌برند. این امر هم به آن دلیل است که افزایش بازدید ویدیو با افزایش مخاطب و کاربر مساوی خواهد بود. همین امر سبب می‌شود تا بسیاری از پیج‌ها با استفاده از راه‌های متفاوت، اقدام به افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام کنند. برخی از روش‌های ارگانیک اقدام به این کار می‌کنند و برخی دیگر با خرید ویو قصد دارند که میزان بازدید ویدیو اینستاگرام را افزایش دهند. در این مطلب  قصد داریم در خصوص بازدید ویدیو اینستاگرام، روش‌های افزایش ویو و برخی نکات دیگر، مطالبی را ارائه دهیم. تا انتها با ما همراه باشید.

بازدید ویدیو در اینستاگرام

اینستاگرام را باید یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان دانست. این پلتفرم چند صد میلیون کاربر فعال دارد و همین امر سبب شده تا بسیاری از شرکت‌ها، برندها و مؤسسات برای تبلیغات خود از پیج‌های پر بازدید استفاده کنند. یکی از معیارهایی که هزینه تبلیغات در پیج‌های متفاوت را مشخص می‌کند، میزان بازدید ویدیو اینستاگرام است. همچنین صاحبان پیج‌های مختلف دوست دارند که بیشتر دیده شوند. یکی از راه‌هایی که توسط آن می‌توان باعث شد تا یک پیج بیشتر دیده شود، افزایش میزان بازدید ویدیوست. راه‌های متفاوتی برای افزایش بازدید ویدیو در اینستاگرام وجود دارد که در این مطلب به برخی از مهم‌ترین روش‌های آن اشاره خواهیم کرد.

با افزایش میزان بازدید ویدیو، لایک، کامنت و دنبال‌کننده یک پیج، آن صفحه می‌تواند موفق‌تر شود و هزینه بیشتری برای تبلیغات دریافت کند.

روش‌های افزایش بازدید ویدیوهای اینستاگرام

همان‌طور که گفتیم، روش‌های متفاوتی برای افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام وجود دارد. در ادامه به چند روش از مهم‌ترین شیوه‌های افزایش ویو در اینستاگرام اشاره خواهیم کرد.

  1. تولید ویدیو جذاب
  2. هشتگ مناسب
  3. کپشن اصولی
  4. انتشار در زمان مناسب
  5. افزایش کیفیت به جای کمیت
  6. افزایش تعامل با مخاطب
  7. انتشار ویدیوهایی مسابقاتی
  8. تداوم در تولید محتوای ویدیویی
  9. استوری کردن پست
  10. دنبال کردن صفحات مرتبط با موضوع پیج
  11. خرید بازدید ویدیو اینستاگرام

آیا خرید بازدید ویدیو برای پیج مخرب است؟

برای این که بتوان این موضوع را به طور صحیح بررسی کرد، باید به چند بخش متفاوت پرداخت. در ادامه این بخش‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

عدم ورود به بخش اکسپلور

باید بدانید که خرید لایک، کامنت و بازدید ویدیو اینستاگرام باعث ورود شما به بخش اکسپلور اینستاگرام نخواهد شد. همین امر باعث می‌شود یکی از رقابتی‌ترین بخش‌های اینستاگرام را از دست بدهید. معمولاً بسیاری از پیج‌های اینستاگرام، پس از اندکی که مورد توجه افراد مناسبی قرار می‌گیرند و افراد به آن پیج توجه می‌کنند، به بخش اکسپلور وارد می‌شوند. با ورود به بخش اکسپلور افراد بیشتری محتوای پیج شما را مشاهده خواهند کرد. این کار علاوه بر این که بازدید پست‌ها و ویدیوهای پیج شما را به صورت ارگانیک بالا می‌برد، می‌تواند باعث افزایش دنبال‌کننده نیز شود.

کاهش اعتبار

بسیاری تصور می‌کنند که تنها افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام باعث افزایش اعتبار پیجشان خواهد شد. اما باید بدانند در صورتی که تنها بازدید ویدیو اینستاگرام بالا باشد و تعداد لایک، کامنت و به صورت کلی ایمپرشن پیج پایین باشد، نه تنها باعث افزایش اعتبار پیج نخواهد شد، بلکه از میزان آن خواهد کاست. بسیاری در این زمان اقدام به خرید لایک، کامنت و موارد دیگر می‌کنند تا بتوانند کمبودها را جبران کنند اما به مرور هزینه‌های خود را افزایش داده‌اند، بدون این که بازخورد مناسبی را که دوست دارند دریافت کنند.

افزایش احتمال بن شدن

یکی دیگر از مشکلاتی که پس از خرید ویو در اینستاگرام ممکن است با آن مواجه شوید، بن شدن توسط خود اینستاگرام است. اینستاگرام نسبت به اکانت‌های فیک بسیار حساس است و زمانی که متوجه شود شما لایک، کامنت، دنبال‌کننده و بازدید ویدیو اینستاگرام فیک داشته باشید، شما را بن خواهد کرد. این مشکل می‌تواند به روند کاری شما صدمات بسیاری وارد کند. حتی در مواردی اینستاگرام بسیار شدید برخورد می‌کند و به طور کلی پیج را مسدود می‌کند. این کار باعث می‌شود که نه تنها از خرید بازدید اینستاگرام سودی نکرده باشید، بلکه تمام تلاش‌هایتان از بین برود و مجبور شوید تا پیجتان را از اول بسازید.

عدم همکاری سایر پیج‌ها با شما

متوجه شدن این نکته که یک پیج دنبال‌کننده، لایک، کامنت و ویوی فیک دارد، کار بسیار سختی نیست و تنها نیاز به استفاده از چند ابزار و دقت در آمار پیج دارد. بسیاری از همکاران شما در اینستاگرام به راحتی می‌توانند متوجه این نکات شوند. همین امر باعث خواهد شد تا از میزان علاقه آن‌ها به همکاری با شما به شدت کاسته شود.

معمولاً پیج‌هایی که بر اساس اصول اینستاگرام پیشرفت کرده‌اند، حاضر به تبادل و همکاری با پیج‌هایی نیستند که اقدام به خرید دنبال‌کننده، لایک، کامنت و بازدید ویدیو اینستاگرام به صورت فیک کرده‌اند. به همین دلیل با خرید ویو فیک شاید در ابتدا سرعت پیشرفت شما زیاد شود اما در طولانی‌مدت مشکلات بیشتری در خصوص همکاری با دیگران برای شما پیش خواهد آمد.

مشاهده آمار بازدید ویدیو اینستاگرام

برای این که بتوانید آمار بازدید ویدیو اینستاگرام را مشاهده کنید، باید پیج شما بیزینس یا کاری باشد. برای این که پیج شخصی خود را به بیزینس یا کاری تبدیل کنید، باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1. ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید و در اینستاگرام به بخش پروفایل خود بروید.
  2. در بخش پروفایل با استفاده از گزینه سه خط، بخش تنظیمات را باز کنید.
  3. در منویی که باز می‌شود، با لمس گزینه (Account) به بخش بعدی بروید.
  4. در این بخش گزینه (Switch to Professional Account) را پیدا و انتخاب کنید.
  5. در این بخش گزینه‌ای برای تبدیل اکانت شخصی به تجاری یا کاری (Business) وجود دارد.
  6. با انتخاب این گزینه اینستاگرام حساب را تجاری می‌کند و گزینه‌های جدیدی مانند دکمه تماس و بخش (Insight) به پیج شما افزوده خواهد شد.
  7. پس از این که اکانت شما تجاری شد، باید از میان گزینه‌های موجود، حیطه فعالیت خود را انتخاب کنید.
  8. اکنون شما می‌توانید برخی اطلاعات مانند ایمیل، شماره تماس، لوکیشن و چند مورد دیگر را به صورت دلخواه وارد کنید.
  9. با انتخاب گزینه (Next)، می‌توانید اکانت اینستاگرام خود را به فیسبوک متصل کنید و پس از آن پیج شما به کاری تبدیل شده است.

پس از این که پیج خود را به کاری تغییر دادید، می‌توانید به بخش (Insight) مراجعه کنید. در این بخش به راحتی می‌توانید علاوه بر بازدید ویدیو اینستاگرام، به بسیاری از آمارهای دیگر نیز دسترسی داشته باشید. در این بخش می‌توانید میزان ایمپرشن و فعالیت فالوئرها، چه تعداد از فالوئرهایتان پست‌ها را دیده‌اند و چه تعداد از افرادی که شما را دنبال نمی‌کنند به مشاهده پست‌های مختلف شما پرداخته‌اند را مشاهده کنید. این‌ها تنها بخشی از آمارها و مواردی است که در این بخش می‌توانید مشاهده کنید.

چگونه بازدید پیج خود را بالا ببریم؟

۱. از داده‌های اینستاگرام استفاده کنید

۲. فالوور فیک (تقلبی) نخرید.

۳. به صورت مداوم محتوا تولید کنید

۴. از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید

۵. از مخاطبان خود بخواهید که پست شما را لایک کنند و کامنت بگذارند

۶. بهترین زمان برای پست را پیدا کنید.

۷. استوری‌ها را دست کم نگیرید

۸. کپشن طولانی ننویسید

۹. محتوای ویدیویی

۱۰. با پیج‌های مرتبط تعامل داشته باشید

۱۱. تبلیغ کنید

۱۲. تقویم محتوایی درست کنید

۱۳. خلاقیت داشته باشید

۱۴. بیو و توضیحات پروفایل خود را تکمیل کنید

۱۵. کمپین و مسابقه برگزار کنید

۱۶. تبلیغ اینستاگرام خود را بکنید

۱۷. لایو برگزار کنید

۱۸. موقعیت مکانی خود را قرار دهید

۱۹. برای چینش پست‌های خود طراحی داشته باشید

۲۰. محتوای خاص خود را تولید کنید.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم تا ترفندهایی را برای افزایش بازدید پیج اینستاگرام بیان کردیم و سعی کردیم تا از جوانب مختلف این موضوع را بررسی کنیم. امیدواریم که از این ترفندها استفاده کنید و بازدید پیج اینستاگرام خود را افزایش دهید. حتما نظرات و تجربیات خود را با ما درمیان بگذارید.

سوالات متداول

بهترین راه برای افزایش بازدید اینستاگرام چیست؟

نسخه کاملی برای افزایش بازدید وجود ندارد و باید از مجموعه‌ای از راه‌ها برای این کار استفاده کنید. استفاده از هشتگ‌های مناسب، نوشتن کپشن حرفه‌ای، تولید و انتشار منظم محتوا و انتشار استوری از بهترین‌های راه‌ها برای بالا بردن بازدید هستند.

آیا خریدن فالوور راه خوبی برای بالا بردن بازدید اینستاگرام است؟

ما خرید فالوور و view را به شما توصیه نمی‌کنیم. این کار شاید در کوتاه مدت باعث رشد اینستاگرام شما بشود اما در نهایت ارزشی نخواهد داشت و باعث افزایش فروش شما نمی‌شود.

چرا بازدید اینستاگرام من پایین است؟

دلایل زیادی برای پایین بودن بازدید وجود دارد به‌خصوص اگر پیج اینستاگرامتان را به تازگی راه انداخته باشید. مثلا ممکن است به درستی از هشتگ‌ها استفاده نکرده باشید یا هنوز نوع محتوایی که توجه مخاطبان را جلب کند پیدا نکرده باشید.

چطور آمار بازدید اینستاگرام را ببینم؟

برای دیدن آمار بازدید اینستاگرام کافیست به بخش insight مراجعه کنید که در پروفایلتان قرار دارد. در این قسمت می‌توانید ببینید پست‌ها در مجموع چندبار دیده شده و چند کاربر آن‌ها را دیده‌اند. به اطلاعاتی از جمله کاهش یا رشد تعداد فالوورها و تعداد کل تعامل کاربران با پیج را هم خواهید دید.

  • برای تبلیغات دریافت کند.
  • راه‌های متفاوتی برای افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام وجود دارد. از این راه‌ها می‌توان به افزایش کیفیت ویدیو، ساخت ویدیوهای جذاب، استفاده از هشتگ و کپشن مناسب، تعامل و همکاری با پیج‌های مشابه و انتشار ویدیو در ساعت‌های مناسب اشاره کرد.
  • همکاری با پیج‌های مشابه باعث پیدا کردن دوستانی می‌شود که همکار هستند. همچنین با این روش می‌توانید نقاط ضعف و قوت خود را بهتر متوجه شوید و مخاطبان بالقوه بیشتری داشته باشید.
  • یکی از راه‌هایی که برخی پیج‌ها برای رشد سریع‌تر می‌کنند، خرید بازدید فیک در اینستاگرام است.
  • خرید ویو فیک باعث بروز مشکلاتی مانند کاهش اعتبار پیج، عدم همکاری پیج‌های دیگر با پیج شما و همچنین احتمال بن شدن توسط اینستاگرام می‌شود.
  • با تبدیل پیج شخصی به کاری، می‌توانید به بخش (Insight) دسترسی داشته باشید.
  • در بخش (Insight) می‌توانید به آمارهای بسیاری مانند میزان بازدید ویدیو اینستاگرام دسترسی داشته باشید.

 

دکمه بازگشت به بالا