مطالب میجیک

اعلام ترکیب تیم ملی هندبال زنان برای مسابقات جهانی/ ملی‌پوشان فردا عازم اسپانیا می‌شوند

اسامی بازیکنان تیم ملی هندبال بانوان اعزامی به جام جهانی اسپانیا مشخص شد.

به گزارش میجیک، تیم ملی هندبال بانوان ایران فردا پنجشنبه ۱۳ آذرماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان که توسط اسپانیا برگزار می شود، سفر می کند. البته قبل از این زمان اعزام تیم به اسپانیا شماره هشت و سپس شماره ده اعلام شده بود.

بر اساس اعلام سازمان تیم ملی، زینب بذرافکن، فاطمه خلیلی، هانیه لک، بهار ایزدگشاب، حدیثه نوروزی، آرزو کیانی آرا، مریم یوسفی، شقایق باپیری، مینا وطن پرست، سونا بیداد، شیما زارع، استان زندیمودی، استانی زندیه وار 6 هستند. باپیری و آتی در تیم ملی هندبال بانوان ایران در مسابقات جهانی بانوان.

هدایت این تیم را خدیجه قانع به عنوان سرمربی و عزت الله رزمگر به عنوان سرمربی بر عهده دارند.

تیم ملی هندبال بانوان ایران برای اولین بار در تاریخ ایران چهارمین عنوان قهرمانی آسیایی خود را کسب کرد و جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست آورد. او در مرحله گروهی با تیم های نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه است که باید در روزهای 12، 14 و 16 آذرماه به مصاف حریفانی برود.

تیم ملی ایران در اولین بازی روز 13 آذر از ساعت 20:30 به وقت ایران به مصاف رومانی می رود، در دومین بازی روز 14 آذر از ساعت 23 به مصاف نروژ می رود و در سومین بازی دور گروهی از ساعت 20:30 روز 16 آذر به مصاف رومانی می رود. آنها مقابل قزاقستان بازی خواهند کرد.

بیست و پنجمین دوره مسابقات قهرمانی هندبال بانوان جهان از 31 تا 29 آذرماه توسط اسپانیا و با حضور 32 تیم در چهار شهر این کشور برگزار می شود. چین، ژاپن، ایران، ازبکستان، قزاقستان و کره جنوبی شش تیم آسیایی حاضر در این مسابقات هستند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا