مطالب میجیک

اعلام برنامه‌های گرامیداشت هفته عفاف وحجاب فرهنگسرای اخلاق – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مرضیه خسروی بروجنی مدیر فرهنگ و هنر منطقه 14 و رئیس فرهنگسرای اخلاق با اشاره به محدودیت های ناشی از پیشگیری از ویروس Corona گفت: کمک به آموزش فرهنگ حجاب و عفاف یکی از رویکردهای برنامه در فضای مجازی است. وی افزود: برنامه های تولید با شعارهای محافظت از حجاب در قالب های مختلفی تهیه شده است: کلیپ عکس ، اینفوگرافیک ، فلش کارت مجازی و کلیپ های ویدیویی.

وی شامل شورش های عجیب و غریب ، از جمله خلاصه ای از مسجد گوهرشاد در مشهد ، آینه ای بدون گرد و غبار و معرفی کتاب لباس اسلامی؛ چالش ها و راه حل های نگارش شده توسط حسن بنیانیان ، گوهر نمایشگاه عکس مجازی با موضوع حجاب ، درهای پنهان ، گزیده ای از ادعاهای امام خمینی (ره) درباره خلوص و حجاب و ذات زیبایی از جمله طراحی و مسابقه نقاشی با موضوع حجاب است. حالات فضای مجازی

رئیس فرهنگسرای اخلاق و همچنین مجموعه ای از فلش کارتهای مجازی با رویکرد تشویق دختران به پوشیدن حجاب ، نقش صدف با آموزش مجازی در زمینه نقاشی پارچه ای برای توانمندسازی زنان علاقه مند ، تحت حجاب از سخنان رئیس زندگی درباره حضرت زهرا (علیها السلام) و سرانجام “حجاب ؛ تاج بنداقی” به تولید اینفوگرافیک آیات قرآنی و تاریخ اسلام درباره حجاب اسلامی و همچنین برنامه های دیگر در هفته خلوص و حجاب اشاره می کند.

به گفته خسروی بروجنی ، این محصول فرهنگی به تدریج طی هفته خلوص و حجاب از طریق صفحه اینستاگرام مرکز فرهنگ اخلاقی (akhlagh.farhangsara @) و همچنین وب سایت Apparatus منتشر می شود.

فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی ، خیابان شکوفه ، خیابان شهید کاظمی ، جنب پارک گلزار واقع شده است.

دکمه بازگشت به بالا