مطالب عمومی

اعلام آمادگی مقاومت غزه برای پاسخ به جرایم اشغالگران علیه اهالی محله الشیخ جراح قدس

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین میجیک ، جنبش جهاد اسلامی و حماس تلاش های رژیم صهیونیستی را برای مجبور کردن ساکنان محله شیخ جراح در قدس به ترک خانه های خود و یهودی سازی این شهر محکوم کردند.

رژیم صهیونیستی در دادگاه القدس توطئه کرده بود تا ده ها خانه را در محله شیخ جراح در القدس و صدها نفر را که فلسطینیان مجبور تحت تأثیر قرار داده بودند ، تصرف کند.

احمد المدللال ، یک مقام ارشد فلسطین گفت: “مقاومت در غزه فاصله ای زیادی با آنچه در بیت المقدس و حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در محله شیخ جراح رخ داده ، ندارد و آماده پاسخگویی به جنایات اشغالگران است.” نهضت جهاد اسلامی.

وی به شبکه الیوم فلسطین گفت: “مقاومت قطعاً تأیید می کند که آماده پاسخگویی به جنایات اشغالگران است و پیام آن در ابتدای آنچه در اورشلیم اتفاق افتاده بسیار واضح است.”

المدل گفت: دادگاه رژیم اشغالگری هیچ ارتباطی با حقوق بشر ندارد و در واقع این دادگاه است که جنایات اخیر رژیم اشغالگر علیه شهروندان ما را در مجاورت شیخ جراح پوشانده است.

یک مقام ارشد جهاد اسلامی گفت: مردم در کرانه باختری و بیت المقدس با انجام انتفاضه ، مخالفت با رژیم شیطانی اشغال علیه مردم ما را در محله شیخ جراح اعلام کردند و مسابقه را از هر نظر تغییر دادند.

الودال خلاصه می کند: رژیم اشغالگری جنایات علیه مردم جراح شیخ در رابطه با برنامه ریزی جنایت است که هیچ خللی در تخلیه مردم از بیت المقدس و آوردن پایتخت اسرائیل ایجاد نمی کند.
مقامات جهاد اسلامی از اتحادیه عرب ، تشکیلات خودگردان فلسطین و جامعه جهانی خواستند تا مسئولیت جنایات رژیم اشغالگر علیه شهروندان قدس را به عهده بگیرند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز با صدور ادعایی ادعا کرد که رژیم صهیونیستی آشکارا هویت فلسطینی اورشلیم و وجود جامعه ای در این شهر را هدف قرار داده است.

حماس افزود: این اقدام نژادپرستانه و جدی جنایتی جدید است که به سوابق سیاه رژیم اشغالگر در جریان حملات خود به فلسطینیان در اورشلیم می افزاید و تا موضع قاطع و شجاعانه اتخاذ نشود ، اشغالگران حتی مغرورتر می شوند.

این جنبش از فلسطینیان در اورشلیم ، کرانه باختری و سرزمینهای اشغالی مانند محله های باب الرحمه و باب العامود خواست تا سپرهایی برای محافظت از محیط زیست و بر هم زدن برنامه های استعماری این محله ایجاد کنند.

در همین حال ، رسانه های اسرائیلی امروز (یکشنبه) اعلام کردند که طبق ارزیابی ارتش اسرائیل ، مقاومت در غزه پاسخ به تاخیر می اندازد به تصمیم به تعویق انداختن انتخابات زیرا حوادثی در شمال فلسطین رخ می دهد و باعث کشته شدن ده ها نفر صهیونیست می شود. .

رسانه ها گزارش دادند ، ارتش اسرائیل نگران است که حماس در اواخر این هفته از نوار غزه و کرانه باختری راکت بگیرد یا حملاتی را آغاز کند.

انتهای پیام


دکمه بازگشت به بالا