مطالب میجیک

اعزام بانوان هندبالیست‌ قم به مسابقات آسیایی اردن

میجیک / قم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: سه بازیکن فوتبال دختر استان قم در مسابقات قهرمانی آسیا در تیم ملی مقابل حریفان خود به میدان می روند.

رسول منعم ، مدیرکل جوانان و ورزش استان قم گفت: وضعیت مسابقات قهرمانی هندبال زنان قاره ای 2021 از آخرین هفته شهریورماه ، ششمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان با حضور 18 بازیکن ملی و اردن به میزبانی اردن برگزار می شود. کارکنان فنی انتخاب شدند

وی گفت: تیم ملی برنامه آماده سازی تیم ملی فوتبال زنان ایران برای پیوستن به مسابقات قهرمانی آسیا تا 6 سپتامبر در تهران برگزار می شود و تیم ملی زیر نظر مربی خدیجه غنا ، مشاور فنی نشمین شافعیان ، سرپرست ناهید مقبول و فیزیوتراپ تمرین می کند. فاطمه جعفری. و عزت الله رزمگر نیز مدیر فنی این تیم است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: “اهمیت تیم ملی هندبال بانوان ایران برای شهروندان قمیایی که عاشق ورزش هستند ، زیرا الناز قاسمی ، فاطمه خلیلی و نوریه عباسی ، سه زن و دختر قمی در تیم اعزامی به تیم هستند. قهرمانی آسیا ، بازیکنانی که در دهه 1390 ، پیشرفت خود را در این ورزش فوتبال از رده پایه در قم آغاز کرد.

منعم گفت: مربی بازیکنان خانم زهرا احمدی نیا بود که بازیکنان را از سنین پایین شناخت و سپس آنها را به رقابت های باشگاهی برتر ایران ، لیگ برتر ، در تیم باشگاهی لیگ برتر به نام حدف پویان جوان رساند و راه را برای رشد و توسعه نخبگان قم دادی بول بال.

وی افزود: تیم های ملی فوتبال زنان قم از گروه نوجوانان ، شروع به حضور در تیم ملی کردند و با تیم ملی کشورمان به مسابقات مختلف بین المللی اعزام شدند ، اردوی تیم ملی فعلی برای مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا 2021 است و موارد زیر باید در گروه شماره دو باشید مقدمه با تیم هایی از ژاپن ، افغانستان ، کویت ، هند و اردن رقابت کنید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خاطرنشان می کند: در حالی که مسابقات قهرمانی هندبال زنان آسیا در نیمه اول افتتاحیه بین تیم های کره جنوبی ، سنگاپور ، قطر ، هنگ کنگ ، قزاقستان و ازبکستان برگزار شد ، تیمی که در این مسابقات شرکت کرده است رو در رو خواهد بود. چهره از 15 سپتامبر تا 23 اکتبر امسال ، برگزار اردن.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا