مطالب میجیک

اشتغال زایی بسیج زنان برای بانوان/مشاغل خانگی در اولویت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مینا بیابانی در گفتگو با آنلاین ، در مورد همکاری بسیج زنان برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا ، اظهار داشت: اقلام بهداشتی. همچنین به تولید مواردی مانند ماسک ، بسته بندی مواد شوینده و متوقفش کن نظافت همچنان ادامه دارد.

وی افزود: طی یک سال گذشته ، تولید این محصولات باعث ایجاد شغل و کارآفرینی برای زنان ، به ویژه زنان سرپرست خانوار شده است.

بیابانی با اشاره به مشارکت بسیج در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی برای مهار تاج گفت: در این مرحله زنان بسیجی همانند مرحله قبل مشارکت فعال و م effectiveثر خواهند داشت. این مشارکت در زمینه های تشخیص و مراقبت و حمایت از خانواده بیمار ، به ویژه بیمار ، نیز مورد نیاز است.

مسئول بسیج گفت: در این مدت بانوان بسیجی بیش از گذشته به کادر پزشکی و بهورزان کمک می کردند ، زیرا از زمان شیوع کرونا ، زنان بسیجی همراه با کادر پزشکی در بیمارستان ها و مراکز درمانی کار می کردند. اکنون ، به دلیل شیوع مجدد کرونا ، نیاز به این کمک در حال افزایش است ، بنابراین زنان داوطلبانه به مراکز بهداشتی مراجعه می کنند.

وی در مورد مسئله ایجاد شغل برای بسیج زنان برای زنان گفت: “یکی از برنامه های بسیج ایجاد شغل برای زنان در کشور ، به ویژه زنان سرپرست خانوار با محوریت” کار در خانه “است. ما همچنین به کارگران کمک می کنیم تجهیزات اساسی زنان. خوشبختانه اکنون خدمات خوبی در دسترس است و ما شاهد بسیاری از کارآفرینان توسط زنان در کشور هستیم.

دکمه بازگشت به بالا