برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

اشتباهات رایج در خرید کرم پودر

بعضی از افراد تصور می کنند استفاده از های آرایشی برای پوست مضر است و باعث آسیب به پوست میشود، می توان گفت که این حرف هم اشتباه است و هم درست. اشتباه از جهت که بعضی افراد بخاطر اشتباه استفاده کردن کرم پودر دچار آسب به پوست شان می شوند و درست از این جهت که خرید کرم پودرهای تقلبی باعث آسیب به پوست می شود.

در این مقاله قصد داریم به اشتباهات رایجی که در استفاده کردن از کرم پودر می شود بپردازیم. شما بعد از مطالعه این مقاله به این درک می رسید که اگر کرم پودر تقلبی نباشد و درست از آن استفاده کنید علاوه بر اینکه نتیجه بسیار خوبی می گیرید و زیباتر می شوید همچنین هیچ آسیبی به پوست تان وارد نمی شود و میتوانید با تهیه پاک کننده لوازم آرایشی از نمایندگی محصولات سیمپل در مشهد با خیال راحت از کرم پودر تان استفاده کنید. پس اگر می خواهید رایج ترین اشتباهاتی که استفاده از کرم پودر می شود را بدانید حتما این مقاله را تا آخر مطالعه کنید.

Common mistakes in buying powder cream

1- استفاده از کرم پودر متفاوت با رنگ پوست

اولین اشتباهی که اکثر خانوم در استفاده از کرم پودر مرتکب می شوند این است که کرم پودری را انتخاب می کنند که متفاوت با رنگ پوست است. استفاده از کرم پودری که متناسب با رنگ پوست تان نیست علاوه بر اینکه باعث زیبایی بیشتر شما نمی شود همچنین باعث جذب کامل کرم بر روی پوست نمی شود.

2- عدم استفاده از فیکاستور های آرایشی

یکی دیگر از مواردی که کم استفاده می شود و یک اشتباه محض است عدم استفاده از تثبت کننده های آرایشی یا همان فیکساتورهای آرایشی است. استفاده از این محصولات باعث می شود که آرایش شما ماندگاری بسیار بیشتری داشته باشد مخصوصا در روزهای گرم تابستان و یا هنگام ورزش کردن استفاده از این محصول بسیار کاربردی و مناسب است.

در زیر دو تا از بهترین تثبیت کننده های آرایشی را که می توانید تهیه کنید معرفی می کنیم:

تثبیت کردن و روشن کردن کانسیلر در زیر چشم
برطرف کردن نواقص پوست مانند منافذ و خطوط ریز
مات کردن آرایش بر روی پوست و جلوگیری از برق افتادن
بهبود پوشش دهی و ماندگاری محصولات آرایشی کرم مانند بر روی پوست

افزایش دوام و ماندگاری آرایش تا 16 ساعت
کاملا بی‌رنگ و مناسب برای انواع تناژ رنگی پوست
جلوگیری از برق افتادن و چرب شدن میکاپ
جلوگیری از جمع شدن کرمپودر و کانسیلر بین خطوط و چروک
عدم ایجاد ماسیدگی و چسبندگی

3- استفاده از کرم پودرهایی که سن را بیشتر نشان می دهند

تمام افرادی که از کرم پودر استفاده می کنند هدفشان این است که بتوانند پوستی کاملا صاف و یکدست ایجاد کنند تا بتوانند زیبایی صورت شان را چند برابر کنند. اما گاهی استفاده از کرم پودرهای نادرست علاوه بر اینکه باعث زیبایی نمی شود همچنین باعث بالا بودن سن و خستگی پوست را نشان می دهد. پس حتما قبل از خرید کرم پودری تهیه کنید که متناسب با پوستتان است.

4- استفاده از کانسیلر قبل از کرم پودر

بسیار دیده شده که خانوم ها قبل از اینکه از کرم پودر استفاده کنند از استفاده می کنند. اگر میخواهید آرایشی که انجام می دهید به صورت کاملا طبیعی و زیبا دیده شود توصیه می کنیم اگر تا الان این اشتباه را مرتکب می شدید دیگر انجام ندهید. چون این کار باعث می شود آرایشی که شما انجام میدهید مصنوعی دیده شود.

5- عدم استفاده از کرم پودر روی گردن

شاید تعجب کنید که چرا باید از کرم پودر بر روی گردن تان استفاده کنید اما باید بدانید زمانی که شما کرم پودر را بر روی صورت تان می مالید رنگ صورت تغییر می کند و بخاطر اینکه رنگ صورت و گردن با یکدیگر متفاوت هستند باعث می شود اصلا زیبا دیده نشوید. پس توصیه می کنیم اگر می خواهید تمام سطح پوست و گردنتان یکدست و زیبا باشد حتما از کرم پودر بر روی گردنتان هم استفاده کنید.

اگر تا اینجای مقاله را به صورت کامل مطالعه کرده باشید متوجه شده اید که در این مقاله خیلی به صاف و یکدست بودن پوست اشاره شده. مهم ترین چیزی که در صاف و یکدست کردن پوست مهم است استفاده از است. اگر نمی دانید کاربرد پرایمر چیست می توانید مقاله را مطالعه کنید در این مقاله ما آموزش کامل و جامعی در رابطه با پرایمرها داده ایم.

پرکننده منافذ باز پوست و جای جوش
حاوی ویتامین E (محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی)
افزایش ماندگاری و کیفیت کرم پودر در طولانی مدت
مناسب پوست های مختلط تا چرب
کنترل کننده چربی
محافظت از پوست در برابر خشکی و چربی

مناسب صاف و یکدست کردن پوست
دارای بافت مخملی
نرم و آبرسانی عالی به پوست
مناسب انواع پوست
فاقد سولفات،فتالات،پارابن و مواد مضر
فاقد تست حيواني و كاملا وگان

7- استفاده از انگشت برای پخش کردن

هفمین مورد از اشتباهات رایج در رابطه با استفاده از کانسیلر این است که خانوم ها برای پخش کردن کرم پودر بجای استفاده از پد آرایشی از انگشت شان استفاده می کنند. استفاده از انگشت باعث می شود مواد به خوبی پخش نشوند و نتیجه مطلوبی که می خواهید را نگیرید. اما با استفاده از پد اسفنجی یا برس مخصوص کرم پودر به راحتی می توانید کرم پودر را بر روی سطح پوست تان پخش کنید.

8- استفاده بیش از حد از کرم پودر

یکی از عواملی که باعث می شود پوست آسیب ببیند و بعد از چند مدت استفاده از کرم پودر ها پوست دچار لکه ها و آسیب هایی شود این است که بعضی خانوم ها بیش از اندازه از کرم پودر استفاده می کنند. معمولا این اتفاق برای خانوم هایی می افتد که معمولا از کرم پودرهایی با پوشانندگی بالا استفاده می کنند و همچنین حتی مواقعی که به کرم پودر نیاز نیست مانند موقع خواب هم کرم پودر بر روی صورت شان باقی است.

کرم پودرهایی مانند یا که کیفیت و بافت خیلی خوبی دارند ممکن است باعث ایجاد چنین اتفاقی بر روی پوست شما نشوند اما اگر کرم پودر دیگری استفاده می کنید حتما دقت داشته باشید.

9- استفاده از کرم پودر ناسازگار با پوست

یکی از مهم ترین مواردی که حتما باید هنگام خرید به آن دقت کنید خرید کرم پودری است که متناسب با نوع پوست است. استفاده از کرم پودرهایی که متناسب با نوع پوست نیست می تواند آسیب های جدی را به پوست وارد کند و بعد از چند مدت اوضاع پوست را زخیم کند.

10- تست کرم پودر بر روی پوست دست

از دیگر اشتباهاتی که در استفاده از کرم پودر می شود این است که هنگام تست کرم پودر آن را بر روی پوست دست قرار می دهند با ببینند که آیا از جهت رنگ و میزان پوشانندگی با پوست متناسب است یا خیر. یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای تست انجام دهید این است که کرم پودر را روی قسمتی از پوست صورت مانند فکخرید و استفاده از برای زیرسازی آرایش گامی مهم و اساسی برای تجربه‌ی آرایشی زیبا و ماندگار است. مسلماً کرم پودر نیز مانند سایر لوازم آرایش اصولی برای استفاده دارد که اگر رعایت نشود، وقت و هزینه‌های شما به هدر می‌رود. در این مقاله به ۱۰ اشتباه رایج می‌پردازیم که هنگام استفاده از کرم پودر اغلب مرتکب آن می‌شویم.

نوع پوست

اگر شما از دسته کسانی هستید که پوست خشک دارند، کرم‌ پودرهای استیکی، مایع و کرم‌ پودرهایی که بیشتر ترکیب آب‌رسان و نقش مرطوب‌کننده دارند مناسب شماست. دقت داشته باشید که انتخاب نادرست کرم‌ پودر یکی از اشتباهات رایج در خرید کرم پودر است که باعث خشکی بیشتر پوستتان و در نتیجه آسیب رسیدن به آن می‌شود. کرم پودری که به صورت عمیق پوستتان را مرطوب می‌کند در طولانی مدت به شادابی و سلامت پوست منجر می‌شود.

کسانی که پوست مختلط یا معمولی دارند، یعنی در مواقعی کمی خشک و در مواقعی کمی چرب می‌شود باید هم مراقبت‌های پوست خشک و هم مراقبت‌های پوست مرطوب را مد نظر قرار دهند. این افراد قسمت یوزون پوستشان چرب و تیزون آن خشک است و گاهی به آن پوست ترکیبی هم گفته می‌شود. این دسته از افراد بهتر است با توجه به قسمت تیزون پوستشان کرم انتخاب کنند. یعنی کرم‌هایی بر پایه روغن استفاده کنند، در غیر این صورت ممکن است به دلیل یوزون چربی که دارند دچار جوش و آکنه شوند.

خرید کرم پودر برای پوست حساس و چرب

برویم سراغ افرادی با پوست حساس، این افراد در انتخاب کرم‌ پودر باید دقت بیشتری داشته باشند. محصولاتی که در مواد تشکیل‌ دهنده خود دارای الکل، عطر و اسانس هستند را نباید انتخاب کنند چرا که هر کدام از این موارد باعث ایجاد حساسیت پوستی و تحریک آن می‌شوند.

افرادی که پوست چرب دارند نیز بهتر است کرم‌هایی که پایه آبرسان دارند و نه روغنی را در اولویت قرار دهند. کرم‌هایی بر پایه آبرسان علاوه بر اینکه باعث مرطوب نگه داشتن پوست می‌شوند به جلوگیری از ایجاد جوش و چرب شدن بیش از حد پوست نیز کمک می‌کنند. توصیه مناسب برای افراد با پوست چرب این است که از ترکیب کرم‌ پودر و پودر استفاده کنند تا به یکدستی که می‌خواهند برسند. با این روش کنترل بیشتری بر چربی پوست خواهند داشت. در نهایت در هنگام خرید کرم‌ پودر چه به شکل آنلاین یا حضوری، از مشورت گرفتن با مشاوران آرایشی غافل نشوید. حتی اگر به طور کامل از جنس پوستتان آگاه باشید همچنان جزییاتی وجود دارد که هنگام خرید بهتر است از آن غافل نشوید.

رنگ پوست

از اشتباهات رایج در خرید کرم پودر انتخاب رنگ تیره‌ تر یا همان رنگ پوست است. نکته‌ای که باید در انتخاب رنگ کرم‌ پودر لحاظ کنید این است که یک درجه روشن‌ تر از پوست به شادابی و جوان‌ تر نشان دادن پوست کمک می‌کند. بعضی کرم‌ پودرها بعد از اینکه مدتی از استفاده‌ شان گذشت تیره‌ تر می‌شوند در این صورت لازم است دو درجه روشن‌ تر انتخاب کنید. انتخاب درست و با دقت رنگ کرم‌ پودر به آرایش شما ظاهری طبیعی می‌دهد، پوست را سرحال و زیبایی‌های آن را برجسته‌ تر می‌کند. همچنین عیوب آن را به‌ خوبی می‌پوشاند. اما انتخاب نادرست رنگ کرم‌ پودر مابقی آرایش شما را نیز از جلوه می‌اندازد.

میزان استفاده

اگر از افرادی هستید که روزانه برای آرایش خود از کرم پودر استفاده می‌کنید شاید گزینه‌ بهتر برای شما استفاده از کرم‌های ضدآفتاب رنگی است. همچنین بهتر است از کرم پودرهایی سبک استفاده کنید تا بر اثر استفاده مداوم به پوستتان آسیب نرسانید. استفاده از یک کرم پودر سبک برای استفاده روزانه و در کنارش یک کرم پودر با پوشانندگی بالاتر برای استفاده‌های به‌ندرت، انتخاب هوشمندانه است. در واقع از اشتباهات رایج در خرید کرم پودر، خرید کرم پودرهای سنگین است. در حالی که میزان استفاده از آن بالاست.

رفع اشتباهات رایج در خرید کرم پودر

  • برداشتن حجم کافی از کرم پودر: رنگ خوب کرم پودر به شرطی خود را به‌ خوبی نشان می‌دهد که مقدار آن به اندازه باشد. زیاد بودن یا کم بودن آن هر کدام به نحوی باعث می‌شود به نتیجه مطلوب نرسید.
  • استفاده از اپلیکاتور: پخش یکدست کرم پودر و با حداقل آسیب به پوست تنها با اپلیکاتور ممکن است. استفاده از دست برای پخش آن نه تنها در قسمت‌هایی کمتر و در قسمت‌هایی بیشتر پخش می‌شود بلکه باعث می‌شود پوست زیادی کشیده شود و آسیب ببیند. برای استفاده از اپلیکاتور نیز بهترین روش ضربه‌های متعدد و آرام بر پوست است.
  • شستشو بعد از آن: از شستشو آرایش خود در انتهای روز غافل نشوید. یکی از مواردی که آسیب زیادی به پوست می‌زند نگه‌ داشتن آرایش و کرم پودر برای طولانی مدت بر پوست است.
دکمه بازگشت به بالا