مطالب میجیک

اسامی روزهای هفته جهانی فضا اعلام شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از آژانس فضایی عراق ، سعید قربانی ، دبیر هفته بین المللی فضایی ، بر اهمیت ارتقاء و آموزش عموم مردم در زمینه فناوری فضایی برای حمایت از جامعه برنامه های فضایی تاکید کرد و گفت: «هفته جهانی فضا بزرگترین نمایشگاه عمومی است. جشن در فضا .این هفته سعی می کند دستاوردهای فضایی را برجسته کرده و در مورد تأثیرات و کاربردهای این فناوری ها در زندگی مردم صحبت کند ، در حالی که آگاهی عمومی ، حمایت و حمایت جامعه از فعالیت های فضایی را افزایش می دهد.

وی افزود: امسال ، طبق هر سال ، شعار هفته جهانی فضا توسط انجمن هفته جهانی فضا ، یعنی “زنان در فضا” انتخاب و گزارش شده است.

قربانیان ادامه می دهند: آژانس فضایی ایران همچنین تعدادی جلسات و رایزنی های تخصصی برای نامگذاری و تعیین محور اصلی برای برگزاری رویدادهای مختلف در سراسر کشور برگزار کرده است. روز این هفته ، که از 12 تا 18 اکتبر برگزار می شود ، به شرح زیر نامیده می شود:

دوشنبه ، 4 اکتبر ، زنان در صنعت فضایی

سه شنبه ، 4 اکتبر ، نمای زمین از آسمان

چهارشنبه ، 5 اکتبر ، کارآفرینی و اشتغال در فضا

پنجشنبه ، 6 اکتبر ، نجوم و اکتشافات فضایی ، علم و هنر

جمعه ، 7 اکتبر ، اقامتگاه زمستانی و گردشگری فضایی

شنبه ، 8 اکتبر ، قانون جدید

یکشنبه ، 9 اکتبر ، سیستم های ماهواره ای ، پیوندهای فناوری و فضای نسل چهارم

دبیر هفته جهانی فضا در موضوعات مختلف مانند نقش زنان در توسعه فناوری فضایی ، نقش فناوری فضایی در بهبود رفاه اجتماعی ، ایده پردازی ، تیم سازی و راه اندازی مشاغل فضایی ، معرفی زنان موفق در فضا ، نجوم متقابل خدمات فن آوری و فضا ، نقش ناظران آماتور در توسعه نجوم ، تحقیق در مورد تحولات اخیر در فضا ، دیپلماسی حقوقی و فضایی ، سیستم های ماهواره ای و ارتباطات ، تمرکز رویدادهای هفته جهانی فضا هستند.

اسامی هفته جهانی فضا اعلام شد

وی از حمایت و همکاری همه سازمانها و نهادها ، دانشگاهها و مراکز علمی و انجمنها و شرکتهای خصوصی برای برگزاری برنامه هفته جهانی فضا در سالهای گذشته تشکر کرد و افزود: و مراکز. “در منطقه ، برنامه های متنوعی را برای اقشار مختلف جامعه تنظیم کنید. برای دسترسی کاملتر ، برنامه ها به صورت آنلاین از طریق فضای ابری و با تکرار برنامه پخش می شوند.

آژانس فضایی ایران از کلیه فعالان این حوزه دعوت می کند تا از وب سایت آژانس فضایی ایران برای ثبت نام در این رویداد برای ادغام برنامه های سراسر کشور ، جهت حمایت از محتوا و اطلاعات بستر اطلاعات این سازمان دیدن کنند.

دکمه بازگشت به بالا