از کرونا تا تمرین کشتی در ساحل با دخترمدال‌آور مسابقات جهانی!

فاطمه فتاحی گفت که پس از انتشار ویروس عروق بیماری کرونا در دریا تمرین می کند و این باشگاه بسته شده است.

از کرونا تا تمرین کشتی در ساحل با دخترمدال‌آور مسابقات جهانی!

فاطمه فتاحی قهرمان ملی بانوان ایران که در مسابقات جهانی قزاقستان برنده نقره شد ، درباره روند تمرینات خود بعد از مسابقات جهانی به میجیک گفت: من به صورت انفرادی در ساحل یا خانه تمرین کردم. اکنون باشگاه ها برای استفاده در فدراسیون و برنامه خودشان باز هستند. البته من معمولاً برنامه خودم را دنبال می کنم و ژیمناستیک ، ورزش و بعضی اوقات تمرینات ساحلی را انجام می دهم.

وی افزود: “خانم ستار اسماعیلی (سرمربی تیم ملی بانوان آلیش) مربی من است ، اما ما از زمان شیوع کرونا با هم تمرین نکرده ایم.

فتاحی به آموزش در سالن خصوصی اشاره کرد و گفت: “دو یا سه نفر از ما در کنار هم در شوراها و کارگاه های خصوصی شرکت خواهیم کرد اما مخالفان آموزش من جوانتر از من هستند و خیلی به من کمک نمی کنند.” بهتر است فقط تکنیک را بررسی کنید.

در خصوص کشتی بانوان بانوان ، کشتی گیر مازندران اظهار داشت: سال گذشته ما با شک و تردید خوب به مسابقات جهانی آلیش اعزام شدیم و برای اولین بار قهرمان شدیم امیدوارم کشتی بانوان بانوان همچنان فعال باشند اما امیدوارم کشتی بانوان همچنان فعال باشند. وضعیت من تاریک است

وی درباره اهمیت کشتی گفت: “زنان به ویژه در بین بانوان علاقه زیادی دارند.” از آنجا که قبلاً فقط کشتی گیرانی که تعجب کردند وقتی زنان را شروع کردم ، اما اکنون متقاضیان زیادی هستند. البته از نظر خیرخواهی ، عموماً دخترانی که به این رشته علاقه دارند و بزرگسالان زیادی نیز دارند. این می تواند یک چیز خوب باشد ، زیرا از بالا کار می کند و در زندگی موفق تر است.

فتاحی درباره موقعیت مربی کشتی در بخش بانوان گفت: مازندران مربی خوبی دارد و من با خانم اسماعیلی کار کردم. اگر باشگاه باز باشد ، مربیان خوبی داریم ، اما من مربیان و داوران بیشتری می خواهم تا ما که قهرمانی در رکورد خود داریم ، بتوانیم با خیال راحت به بچه های علاقه مند آموزش دهیم ، زیرا بسیاری از خانواده ها مانند بچه ها با ما همکاری می کنند. اما هیچ عنوانی ندارند این ما را به هم پیوند می دهد.

وی گفت: “من نمی توانم مربیگری کنم زیرا مدرک ندارم.” من فقط مربی کشتی گیر قطار بودم و این اولین خوشحالی من بود. امیدوارم فدراسیون ما را همراهی کند تا بتوانیم علاوه بر قهرمانی مربیانی هم داشته باشیم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا