از نظارت میدانی تا مدیریت هوشمند ترافیک در یک قرن فعالیت پلیس راهور

در این یادداشت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: “ترافیک پلیس اکنون با عبور از ساختار سنتی و ورود به زمینه فناوری مدرن به عنوان یک مدیریت هوشمند و آینده پلیس در مدیریت ترافیک شناخته می شود.” این تبدیل فقط در تجهیزات و سیستم ها نیست. با این حال در آموزش کار تحقیقات علمی و پیوند موسسه دانش انجام شده است.
به گفته ایزنادر یادداشت فرمانده سید سید هوسینی شرقی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در 100 مین رویداد تولد در ترافیک و رانندگی اظهار داشت:
“پلیس راهنمایی و رانندگی یکی از مهمترین موسسات اجتماعی و شهر برای سازماندهی فناوری ترافیک و تحلیلی است یک فناوری جدید است که یک فناوری سیستماتیک فناوری فرهنگ و انسان است.
پلیس راهنمایی و رانندگی نه تنها در مشارکت بلکه بازیگر هوشمند در صحنه بحران ترافیک و امنیت حمل و نقل شهری و شهر است. این ساختار نهادی مبتنی بر سه سر است. مدیریت داده ها – مدیریت هوشمند فناوری هوشمند و توانمندسازی انسانی. با توجه به تأسیس ثابت پلیس راهنمایی و رانندگی به این اصل مراجعه می کند زباله اقدامات بزرگی را در جاده های نوسازی به روزرسانی تجهیزات و تجدید نظر انجام می دهد. در نتیجه ما شاهد پیشرفت پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از سیستم بینایی خودرو از رادار محیط زیست کالاهای اینترنتی کالاهای اینترنتی و GIS برای نظارت بر کشور جاده و تصادف اوضاع هستیم.
در این میان توسعه سیستم نظارت بر سیستم نظارت “یکی از فلزات امروز است اما همچنین یک روش با کیفیت بالا و رفتار آن است. این به آینده کمک می کند تا زمان کار کند بهینه سازی منابع و غلبه بر صدمات و تصادفات.
تحقیقات تمرکز دیگر برای نظارت بر آرئالین تصادف و تجزیه و تحلیل رفتاری که راننده و کاربر جاده است یکپارچه شده است. دوربین جدید با تکنیک های تجزیه و تحلیل بصری و تکنیک های دستگاه می تواند خط بالا را شناسایی و تشخیص دهد (مانند تغییر خطوط سرعت غیرمجاز فاصله ایمن و غیره). این داده ها به پایگاه داده و بانک اطلاعاتی تحلیلی منتقل می شوند تا تصمیمات علمی و آماری مدیریت ملی را ارائه دهند.
پلیس راهنمایی و رانندگی هنگام بررسی روش استخدام آموزش و ارزیابی اقدامات اساسی را برای اعتقادات و اخلاق حرفه ای تبلیغاتی انجام می دهد. سواب هوش هیجانی و مهارتهای میدانی از جمله دیالوگ های سازنده و ارتباطات را اضافه کنید و باعث تجزیه و تحلیل انسانی و تجزیه و تحلیل منطقه ای به عنوان یکی از آموزش های رانندگی در دستور کار می شود. نتیجه این فرایند یک نیروی مطالعه مسئول و آماده برای سفارشی کردن چالش ترافیک پیچیده در جامعه ایران امروز و آینده است.
پلیس راهنمایی و رانندگی فارچجی با یک معرفی بین بخشی و مؤسسات دانشگاهی منسجم شرکت دانش راه را برای نوآوری و بومی سازی به پایان رسانده است. این همکاری سیستم اصلی نظارت بصری تجزیه و تحلیل الگوریتم تجزیه و تحلیل خط کش پیش بینی خرابی نرم افزار و سیستم اطلاعات فوری را ایجاد می کند. در همین راستا ایجاد جذب فرهنگی تبلیغات آموزشی و اطلاعات فراگیر نیز نقش مهمی در ارتقاء نگرش شخص به پلیس و قانون وظیفه دارد.
نمونه ها مهم هستند زیرا این رویکرد طراحی ملی و اجرای اسکن “نه تصادفات” در Nowruz 2 با استقبال ملی است. همانند مقررات تولد 100 ساله با مشارکت اجتماعی قول و فرهنگ داشته باشید. Connect Experiences Experience با فناوری و ابتکارات فرهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی را به عنوان یک الگوی بین المللی برای توسعه مدیریت ترافیک ایجاد کرده است.
علاوه بر این فعالیت این جاده به دلیل تهدیدهای جدید مانند حوادث آب و هوایی حوادث محیطی و بلایای طبیعی نیز در حال تقویت ساختار آب و هوا است.
توسعه سیستم پشتیبانی نجات ارتباطات یکپارچه با دستگاه های امدادی با استفاده از فناوری خودکار خودکار و فناوری کانال فوری از جمله مشکلات. در حقیقت با ترکیب فناوری انسانی و مدیریت انسانی جاده پلیس به یک موسسه واکنشی به مؤسسات پیشرو و فوق العاده با استراتژیک در مدیریت شهر تبدیل می شود.
راه پلیس پلیس یک برآوردهای ترکیبی تحقیقات اجتماعی و اجتماعی فناوری ها و مدیریت کارآیی پایدار پایدار و به دست آوردن پایدار است. نزدیک شدن به این موسسه نه تنها پاسخگویی به الزامات روز بلکه همچنین نمایش الگوهای جدید ترافیک فرهنگ ترافیک نهادی و پیوستن به نقش پلیس به عنوان یک جامعه است. یک روش متعهد تنها مقاله نیست. با این حال به عنوان ضمانت جان به همراه برنامه امنیتی محل اقامت و هوشمند بخشی از بیوموم های شهر در ایران شده است.
پلیس راهنمایی و رانندگی Faraja در صدمین آیین نامه راهنمایی و رانندگی به حمایت از خدمات صادقانه و با خدمات سرمایه اجتماعی افق چشم انداز علمی برای وضعیت کشور و نیازها افتخار می کند.
سرانجام پیام