مطالب عمومی

از مشاغل تحت تأثیر تاج حمایت کنید / اشتغال موجود را دنبال کنید



استاندار تهران بر لزوم حمایت از شرکت های آسیب دیده از تاج تأکید کرد و بر لزوم حفظ اشتغال موجود تأکید کرد.

به گزارش میجیک ، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به برنامه هوشمند فاصله ، اظهار داشت: یکی از اقدامات مؤثر و کارآمد برای از بین بردن چرخه زندگی کوروی ویروس ، بررسی فاصله جسمی و اجتماعی است که تا سال 20 در تهران ادامه دارد. از ماه آوریل و در استانهای دیگر به عنوان فاصله. ” هوشمند است و در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در دنیا دو تجربه در زمینه کنترل و مهار این بیماری وجود دارد ، یکی انجام بسیاری از آزمایشات است که کره جنوبی و آلمان در این زمینه رهبری می کنند و دیگری استراتژی ماندن در خانه و از بین بردن چرخه انتقال است. ویروس “. راه حل دوم در کشور ما اجرا شده است و استراتژی و تأکید این استراتژی را مؤثر کرده است.

استاندار تهران سپس اظهار داشت: تهران از ویژگی های ویژه ای برخوردار است ، از یک طرف برخی مسافران هنوز به طور کامل برنگشته اند. از طرف دیگر ، به دلیل تراکم بالای جمعیت و تراکم جمعیت نسبت به سایر استانها ، تهران شرایط ویژه ای دارد که به دلیل این مسائل اقدامات لازم توسط دانشگاه های علوم پزشکی و رسمی دنبال می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران ، محسنی بندپی با اشاره به فعالیت مراکز جامع مراقبت های بهداشتی ، اظهار داشت: ما برای 16 و 24 ساعت 69 مرکز مراقبت های بهداشتی یکپارچه داریم ، اما نگرانی هایی در این زمینه وجود دارد بازگشت مسافر ، که وضعیت را در روزهای آینده مشخص خواهد کرد. “

وی همچنین تصریح کرد: از نظر خدمات پزشکی در استان تهران ، 146 مرکز پزشکی پذیرش و معالجه بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب را انجام می دهند که عمده ترین فعالیت در 29 بیمارستان عمومی است و هیچ محدودیتی در پذیرش بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس نداریم.

در پایان ، استاندار تهران با تأکید بر حمایت از شرکت ها گفت: اکنون دو اقدام مهم در حال پیگیری است: یکی برای کنترل وضعیت بیمه بیکاری که تاکنون بیش از 60 هزار نفر در استان ثبت نام کرده اند. تهران تضمین بیکاری است و دیگری پشتیبانی و کمک حداکثری به مشاغل. آنها برای کمک به حفظ شغل موجود آسیب دیده اند.

انتهای پیام


تمامی نوشته های سایت مطابق با پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت انتشارات سایت بر عهده سایت های منبع بوده و پایگاه اینترنتی میجیک هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا