از ماجرای بازی بم با ۱۲ بازیکن مبتلا به آنفولانزا تا گریه در رختکن!

از ماجرای بازی بم با ۱۲ بازیکن مبتلا به آنفولانزا تا گریه در رختکن!

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم روزهای پس از پیروزی این تیم در لیگ برتر در مورد لیگ صحبت می کند.

به گزارش میجیک ، با اعلام رئیس کمیته مسابقات فوتبال بانوان ، پرونده لیگ برتر بانوان در سال 1998 بسته شد و تیم شهرداری بم با 54 امتیاز به پیروزی رسید. این هفتمین برنده پرافتخارترین تیم فوتبال بانوان ایران است.

مرضیه جعفری سرمربی تیم شهرداری بم پس از اعلام قهرمانی در لیگ برتر ، به تلاش بازیکنان و اعضای تیم اشاره کرد و به میجیک گفت: “ما هفت قهرمان ، یک قهرمان و دو سوم از رکورد خود داریم.” در این سه سال قهرمان نشدن ، ما تا آخرین لحظه یکی از مسابقات قهرمان ها بودیم اما خدا به ما کمک کند و بازیکنان برای چند سال گذشته سخت تلاش کرده اند. او مطمئناً سخت کار کرد ، تمرین در هوای گرم بم حتی یک روز متوقف نشد و بازیکنان می توانند سخت کار کنند. خاطرات زیادی دارم و یک بازی برنده حتی در شرایط بسیار دشوار دارم.

با 12 بازیکن با آنفولانزا بازی کنید

وی به بازی مقابل سپاهان اصفهان در لیگ لیگ 97 اشاره کرد و یکی از سخت ترین بازی های تیمش را عنوان کرد و گفت: در بازی مقابل سپاهان 12 بازیکن ما سرما خوردند و تا صبح قبل از مسابقه در ذهن من بود. وقتی آنها روز بعد به زمین نشستند ، فکر نمی کردم آنها برنده شوند. هرچند که ما یک امتیاز داشتیم اما در نیمه دوم با وجود خوب بودن ، او تمام تلاش خود را کرد و بازی را 2-1 برد.

جعفری با بیان اینکه ما تیمی هستیم که جامعه بم را خوشحال می کند ، افزود: ما در دو فصل همه چیز را از دست نداده ایم و بازیکنان سخت کار کرده اند. خدا بازیکن و جمعیت را حفظ کند تا دعا کنند در هر شرایطی در دادگاه برنده می شود. در دو فصل گذشته ما ترسیم نکردیم ، این نوع ضبط است. از آوردن هفتمین قهرمان جامعه بم هیجان زده شدم.

ما لیگ پویا داریم

سرمربی شهری بم در مورد وضعیت 98 لیگ گفت: لیگ به طور منظم برگزار می شود و خانم گالاره ناظمی (که مسئولیت کمیته رقابت های فوتبال بانوان شد) برای این رقابت سخت تلاش می کنند. اگرچه آخرین وضعیت مسابقه مشخص شد ، اما هیچ ارتباطی با خانم ناظمی نداشت. او برای فوتبال سخت کار می کند و ما باید از کسانی که ثروتمند هستند تشکر کنیم زیرا آنها مرتباً لیگ دارند. به طور کلی ، یک لیگ خوب ، پویا و قوی داریم ، تیم های زیادی ادعا می کنند و نتایج بسیاری از بازی ها غیرقابل پیش بینی است. من می خواهم به مردم بم و بازیکنان این تیم بخاطر این قهرمانی تبریک بگویم و همچنین از مسئولان شهرستان که از لحاظ مالی و معنوی از آن حمایت کردند تشکر می کنم.

سرمربی در اتاق قفل گریه کرد

وی بهترین خاطره لیگ در فصل 98 را نشان داد و گفت: بازی با واشان کردستان در آخرین بازی در نیمه اول فصل حساس است و هر تیم برنده نصف فصل را کسب می کند. شب قبل از مسابقه به دلیل بارش برف و باران باران بارید و من نگران شدم زیرا ما هرگز چنین وضعیتی را در بم تجربه نکرده بودیم. نیمه اول با نتیجه 1-0 به نفع ونچان به پایان رسید و وی پیروزی خود را از ورزشگاه ورزشگاه به تیم تبریک گفت. من با بازیکنانی که این بازی را برنده شده اند صحبت می کردم ، این بازی در 5 ژانویه در حال انجام بود ، که مربوط به سالگرد زمین لرزه بم بود ، جایی که سوگند می خورم به قربانیان زلزله زد که در 5 ژانویه درگذشتند که او به مردم این شهر و تیم من بگوید. ، دادن. خوشبختانه در پایان 3 بر 2 پیروز شدیم.

جعفری در مورد محافظت از تیم شالکه فصل بعد گفت: “ما می خواهیم این تیم را حفظ کنیم اما درگیری ما عمدتاً ناشی از ویروس کورونا است.” امیدوارم به زودی این ویروس از بین برود تا بتوانیم به راحتی وارد رقابت شویم. هیچ موقعیت ایده آل برای ورود دختران به یک بازی با ساختار فوتبال زنان موجود وجود ندارد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا