مطالب عمومی

از فردا (شنبه) چه شغلی مجاز است؟



براساس پایگاه داده میجیک ،
در این اطلاعیه از حمایت مردم از کاهش ترافیک غیرضروری قدردانی شده و تأکید بر ادامه مسافت اجتماعی مهمترین راه کنترل بیماری همه گیر بیماری عروق کرونا قلمداد شده است.

در صورت تمایل ، واحدهای صنفی می توانند با ثبت نام و تعهد به اجرای دستورالعمل های بهداشتی برای پرداختن به تاج گل در برنامه راه دور هوشمند شروع کنند.
در این اطلاعیه از حمایت مردم از کاهش ترافیک غیرضروری قدردانی شد و بر ادامه اجرای مسافت اجتماعی به عنوان مهمترین راهکار کنترل بیماری همه گیر بیماری عروق کرونا تأکید شده است.

در صورت تمایل انجمن های صنفی ، شروع کار “بدون ریسک” با تعهد به اجرای دستورالعمل های بهداشتی مصوب وزارت بهداشت برای درمان تاج در 23 آوریل در استان های کشور و در 20 آوریل شرط شده است. مقالات زیر در تهران منتشر می شود. :

1. برای شروع مشاغل کم خطر در برنامه راه دور هوشمند ، کلیه واحدهای صنفی از صبح جمعه در تاریخ 22/2/2011 می توانند salamat.gov.ir دستورالعملهای مربوط به بهداشت شغلی ، کارمندان ، مراجعین را دریافت کنند و تأیید تعهد به صورت الکترونیکی برآورده می شود. برای مواجهه با تاج دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنید.

2 پس از تصویب نامه تعهد ، اصناف می توانند متعهد به رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای روبرو الکترونیکی باشند: کد بهداشت را از طریق salamat.gov.ir دریافت کرده و آن را روی واحد نصب کنید صنفی.

3. دستورالعمل های بهداشتی برای محیط کار ، کارمندان و مشتریان کلیه مشاغل و اصناف برای پرداختن به تاج سامانه: http://markazsalamat.behdasht.gov.ir در دسترس همه است انجمن های صنفی و مردم.

4- اقدامات لازم جهت بازرسی و كنترل دستگاهها و اشخاص ذیربط در اجرای دستورالعمل های بهداشتی ضد تاج مصوب اصناف و شركت های وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی انجام شده است كه در آئین نامه عمومی خواهد شد. آگهی بعدی

5- قابل توجه است که کلیه واحدهای تولیدی از بخشهای مختلف صنفی ، صنفی ، توزیع و خدمات فنی که از ابتدای بحران تاج خدمت رسانی به مردم بوده اند ، برای رفع نیازهای عمومی مردم است. ، از جمله مواد غذایی ، خدمات فنی و لوازم. و آنها هنوز هم تحت دستورالعمل بهداشت ارتباطات مجاز به فعالیت در این مناطق هستند.

6- فعالیتهای اتحادیه که از ابتدای بحران تاج به دلیل شرایط محیطی و انباشت جمعیت در این واحدها اعلام و بسته شده اند ، تا زمانی که شرایط به حالت عادی برسد ، توسط وزارت بهداشت بسته می شوند. 7. طبق اعلام وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، فعالیت های پرخطر برای تاج صنعت صنفی شامل آرایشگاه های مردانه و زنانه ، رستوران ها ، اتاق پذیرایی و اتاق های مراسم ، زمین بازی ، سرگرمی ، بازی ها است. ، کافه ها ، قوری ها و گزینه های انتخابی ، اقامت ، هتل ها ، استخرهای شنا ، سونا و ماساژها و سالن های بدنسازی و ورزشی – سینماها – نمایشگاه های هنری و فرهنگی.


تمامی نوشته های سایت بر اساس استخراج اخبار روز، اقدام به خبررسانی می نماید، در نتیجه مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده سایت های منبع بوده و وب سایت میجیک هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا