مطالب میجیک

از بحران هویت میان زنان غربی تا چالش باربی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین؛ گروه های جامعه – ساناز باقری راد: دست ها این مهمترین چیز است این یک نگرانی است روز زنان غربی را می توان چالش های جدید قلمداد کرد. چالش هایی که در اواخر اخیر در بسیاری از کشورهای اروپایی و برای بسیاری از زنان رخ داده است ، نحوه نگاه زنان به غرب را تغییر داده است.

دیدگاهی که زنان را از ناتوانی از بودن و وضعیت شخصی آنها ناتوان می کند یکی است کالاها آنها همچنین می توانند چیزهایی را مشاهده کنند که با سلیقه مردان تزئین شده است مطابق با آن زن غربی باید مانند ابزاری به نظر برسد عمومی همین الان نکن

“چالش باربی” چالشی جدید است که طی چند هفته گذشته با آن روبرو بوده است شدت در بین زنان کشورهای اروپایی دست ها این امر در دنیای مجازی نیز مشهور است. این همان است چالش توسط “اوماکس»خواننده جوان آمریکایی آهنگ را قدم می زند و آواز می دهد مشهور “باربی” توسط خواننده زن خوانده شده است.

پس از انتشار فیلم چالش ، گام به گام زنان جوان در محل اقامت ناهمسان جهان ، به ویژه در غرب ، به موسیقی پیوست و دوباره خواند. در موضوع و منظور داشتن این ترانه شامل زنان در بخش های فرهنگی غربی است که به طور کلی دسترسی آسان به زنان دارند تبدیل شده به او مخالف آن بود.

در حقیقت این یک چالش برای زنان اروپایی است که بتوانند با آن مبارزه کنند حداد شبکه محدودیت ها در روابط انسانی نشان می دهد و حکایات از جانب آرزو کردن زنان می روند وجود دارد این یک چارچوب تعامل اجتماعی است.

در بخش دیگری از این چالش ، زنان باید بخوانند تعریف او هزینه باربی را پرداخت. با گذشت سالها ، فرهنگ غربی زیبایی های زنان را از بسیاری جهات توضیح داده است خلاصه و دیدگاه اجتماعی حاکم بر جامعه ، ارزش زنان فقط در آن است جز چه کسی تعریف باربی را می داند. درست است زنان از نظر ظاهری باید دارای ویژگی هایی مانند موهای بلوند ، کمر باریک ، صورت باشند ايجاد كردن و قسمت بدن جز یک باربی داشته باشید افراد مشهور ها و زنان مشهور علاوه بر این ، پس از سالها ، او خسته است و مورد حمله قرار گرفته است.

در این چالش افراد مشهور ها شبکه زنان وی تصریح کرد: این عروسک های باربی و ابزارهای جنسی صریح جامعه نیست و می خواهد در جامعه با دیدگاهی که با خواسته ها و سلیقه های جامعه مطابقت دارد ، و در مقابل عادت های جامعه غربی ، که ارزش زنان را برهنه می دید ، باشد. چالش باربی توسط افراد مشهور و خواننده مشهور غرب با بیان بی حوصله زنان غربی از نقطه نظر ابزار و کالا برای زنان ، راه اندازی کرده است و می خواهد دیدگاه خود را تغییر دهد. عمومی برای زنان و خسارت مردیکا ب. حداد و محدودیت دسترسی زنان.

بحران هویت چالش باربی را آغاز می کند

در این رابطه ، لیلا استیری فعال و محققان در زمینه زنان به عنوان صحبت می کنند گزارشگران در مورد علت چالش باربی ، آنلاین گفت: “یكی از مهمترین دلایل این روند ایجاد” بحران هویت “در بین زنان غربی است.” در طول آن در سالهای اخیر ظهور فمینیسم و ​​چشم انداز اجتماعی جامعه غربی هویت زنان بومی را از بین برده است و واقعیت دارد علل بحران هویت در زنان غربی ایجاد شده است. این بحران چالش های بسیاری از جمله چالش باربی را در پی داشت.

وی گفت که به دلیل بحران شناخته شده ، زنان غربی تحت تأثیر این ماده قرار گرفته اند گرایش وی گفت: “زنان در اروپا و آمریكا به این نتیجه رسیده اند كه علاوه بر مسئولیت اجتماعی و حضور در اجتماع ، مسئولیت های فردی نیز در خانواده دارند.” با این حال این مسئولیت زندگی است قندالان و آن را از هویت اصلی دور ساخته است.

این همان است فعال درست زنان ادامه می دهند: این همان است چالش این نشان می دهد که زنان غربی نسبت به روابط و امنیت عاطفی ناامن هستند تایپ کنید رابطه بین خستگی و احساسات نوعی نهادینه شدن است امن است شما به یک نام خانوادگی احتیاج دارید. بحران هویت در غرب علل برای اینکه زنان به نقشهای فمینیستی متصل شوند ، علاوه بر مسئولیت اجتماعی ، مسئولیت فردی نیز باید در نظر گرفته شود.

با آن هم بزنید تاکید وی گفت: “زنان در اروپا و ایالات متحده می خواهند تغییری در دیدگاه های خود در مورد کالاهای آموزشی و اجتماعی خود ببینند.” افراد مشهور از جانب اروپا و آمریکا نماینده به اشتراک بگذارید از این مشکل چه.

وی با اشاره به نقش فمینیست ها در ایجاد بحران هویت ، گفت: جنبش فمینیسم در صدد خلاصه کردن تنها تمرکز زنان با خصوصیات جسمی و مادی است به آرامی و نادیده گرفتن مسئولیت انسانی زنان. فمینیستی این هدف در این مفهوم رهایی زنان و زنان به طور طبیعی است ادو نه با این حال همین الان زنان غربی از این فکر او خسته بود و نمی خواست مسیر ادامه دهید

این همان است فعال وی گفت: “معنی کلمات.” آن را بلند کن در این چالش این نشان می دهد که زنان غربی نمی خواهند به همان شیوه با جامعه و آقایان رفتار شوند و آنها می خواهند به ویژگیها و ارزشهای شخصی زنان توجه کنند نه به ویژگیهای مادی و جسمی آنها.

دکمه بازگشت به بالا