مطالب میجیک

اردوی دوومیدانی‌کاران در ترکیه و بوشهر/ فصیحی به صربستان می‌رود

علاوه بر ورزشکارانی که در شهرهای خود شرایط تمرینی دارند، ورزشکارانی نیز به ترکیه و بوشهر اعزام شده اند.

به گزارش میجیک، اردوهای آموزشی برای برخی از دوندگان آغاز شده است. سجاد هاشمی به همراه مهدی پیرجهان و میلاد ناصح جهانی به ترکیه اعزام شده و تعدادی از آنها از امروز (شنبه) اردوی خود را در بوشهر آغاز می کنند. از سوی دیگر فرزانه فصیحی نیز طی روزهای آینده برای تمرین در اروپا در مسابقات داخل سالن آسیا به صربستان اعزام می شود.

علی رضایی در گفت وگو با میجیک، به اعزام سه دونده ایرانی به ترکیه اشاره کرد و گفت: فدراسیون برنامه ای برای اردوی افراد در خارج از کشور با هزینه فدراسیون ندارد، اما با توجه به اینکه این مربیان عزیزانی در ترکیه هستند با هزینه ای که می کنند. از حمایت‌ها و کمک‌های مالی فدراسیون‌ها، باید به ورزشکاران با توجه به سطح ایران پرداخت کنند، آنها به ترکیه می‌روند. مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا 21 بهمن ماه در قزاقستان برگزار می شود و ورزشکاران تا این لحظه در ترکیه خواهند ماند. در صورت کسب ورودی مورد نظر از سوی فدراسیون، از ترکیه به قزاقستان اعزام می شود.

وی در خصوص کمک فدراسیون به اعزام این ورزشکاران گفت: دقیقاً مبلغی را که برای اردوی داخلی در نظر گرفته بودیم بر اساس تسطیح پرداخت کردیم.

رضایی در پاسخ به اینکه مهدی پیرجهان مربی خود نیز به ترکیه اعزام می شود، گفت: آقایان پیرجهان و ناصح جهانی با آقای ایوب دادروان کار می کنند اما مدتی است که با آقای شهریار سیجانی (سرمربی سجاد هاشمی) همکاری می کنند. زمان. البته ما نمی‌خواهیم از آقای دادروان جدا شویم و به آقای پیرجهان هم نصیحت کنیم، اما او تصمیم گرفته است و احساس می‌کند با مربیان دیگر وضعیت بهتری دارد.

وی همچنین به اردوی بوشهر اشاره کرد و گفت: این اردو برای ورزشکارانی است که شرایط تمرینی خوبی در استان ندارند. این اردو را به همه ورزشکاران و مربیان ملی اعلام کردیم که در صورت نداشتن شرایط تمرینی در استان در این اردو که با همکاری دانشگاه آزاد به مدت دو هفته برگزار می شود، شرکت کنند. ریحانه مبینی به همراه مربی خود آقای بادپی، داریوش صمیمی به همراه علی شیریان و صادق صمیمی و خانم فرانه فصیحی به بوشهر رفتند.

وی در خصوص اعزام فرزانه فصیحی به صربستان گفت: او آخر هفته یا هفته آینده به صربستان می رود و فدراسیون فقط مبلغی را برای نیروهای داخلی و سایر نیروهای تحت حمایت پرداخت می کند.

رضایی درباره اردوی دیگر ورزشکار گفت: آقای حدادی تمرینات خود را ادامه خواهد داد. ورزشکاران دیگری مانند آقایان مهردلان و شیری کار خود را از مشهد آغاز کردند. آقای سجاد مرادی به همراه ورزشکاران استقامتی مدت زیادی است که در اصفهان تمرین می کنند. ورزشکارانی مانند حمیدرضا کیا که ورزشکار خوبی است نیز اعلام کرد که شرایط تمرینی خوبی در زادگاهش دارد. برنامه فدراسیون برای تربیت ورزشکاران مشخص است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا