ادعاهای تکان‌دهنده دختر دونده ایران درباره مسابقات نیجریه

دونده دختر ایرانی که به همراه سه ورزشکار دیگر به مسابقات نیجریه اعزام شده بود، مدعی شده میزبانی و سطح مسابقات بسیار عجیب است که در صورت صحت نه تنها امتیاز زیادی برای ورزشکاران ایرانی به همراه نداشته است. . ، بلکه شرایط سختی را نیز تجربه کرد.

اظهارات تکان دهنده دونده دختر ایرانی درباره مسابقات نیجریه

به گزارش میجیک، در مسابقات دوومیدانی نیجریه، حمیده اسماعیل نژاد در ماده 100 متر شرکت کرد و با کسب حد نصاب 11.72 ثانیه در فینال این مسابقات در جایگاه هفتم ایستاد و به کار خود پایان داد. این مسابقات از سوی فدراسیون دو و میدانی به عنوان تور قاره ای سطح نقره ای معرفی شده است که از نظر امتیازی در سطح B قرار دارد. بنابراین باید نرخ مناسبی داشته باشد و شرایط میزبانی و برگزاری خوب باشد.

چهار ورزشکار ایرانی شامل حمیدا اسماعیل نژاد، مهدی صبری، مهدی پیرجهان و سوبان احمدی با هدف کسب امتیاز برای حفظ و افزایش رنکینگ المپیک به این مسابقات اعزام شدند اما حمیداسماعیل نژاد نکاتی را در مورد این مسابقات در صفحه شخصی خود نوشت. اینستاگرام و ادعای بسیاری عجیب هستند. از محل برگزاری مسابقات گرفته تا اسکان ورزشکاران ایرانی در نقطه خطرناک نیجریه نشان می دهد که ورزشکاران ایرانی به مسابقه ای اعزام شده اند که امتیاز چندانی برای آنها ندارد و در شرایط سختی به سر می برند.

اسماعیل نژاد در پستی اینستاگرامی خود نوشت: بعد از غیبت در چندین مسابقه پرگل اروپایی و عدم صدور روادید و تنها یک ماه تا راهیابی به المپیک، تمرکزم را روی مسابقات بعدی که تور جهانی سطح B نیجریه است، گذاشته‌ام. به محض ورود به نیجریه، مسابقات محلی سطح D آغاز شد و از بین 20 کشوری که اعلام آمادگی کردند، ما تنها در این برنامه حضور داریم، مسابقه 100 متر با 80 درصد است. شرایط آب و هوایی شارجه و هر 10 دقیقه 10 دقیقه بعد برگزار می شود، وزن و آب من کم می شود و در نهایت مسابقه ساعت 16:40 برگزار می شود که فقط می توانم در مورد مسابقه صحبت کنم که چهار ساعت زیر آفتاب هستم. که حتی برای یک دقیقه هم غیرقابل تحمل است (مهوانسرا) در وحشتناک ترین شهر بود، بنابراین با سه روز خوردن سیب زمینی و بسیاری از موقعیت های عجیب دیگر که نمی توان به آن اشاره کرد.

دومین مسابقه فصل در شرایط وحشتناکی برای کسب سهمیه المپیک بود. در اواسط ماه ژوئن، من مجبور شدم برای بار چهارم مسابقه دهم، نه دومین بار. در مورد وضعیت هم همینطور.

من به عنوان ورزشکاری که 9 ماه در رنکینگ المپیک حضور داشته ام و تمام معایب را رها کرده ام تا فقط روی اهدافم تمرکز کنم، شایسته اشتباهات تازه کار در این مقطع حساس نیستم.

اظهارات تکان دهنده دونده دختر ایرانی درباره مسابقات نیجریه

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا