ادامه برخورد سلیقه‌ای با خبرنگاران و عکاسان مرد در فوتبال زنان

ادامه برخورد سلیقه‌ای با خبرنگاران و عکاسان مرد در فوتبال زنان

هفته گذشته لیگ برتر زنان با یک سری اقدامات مبارزه ای با عکاسان و روزنامه نگاران مردی که قصد داشتند برای پوشش اخبار و فیلم های مسابقه وارد محل مسابقه شوند ، همراه بود.

به گزارش میجیک ، عکاسان و روزنامه نگاران مرد هنگام ورود به مسابقات فوتبال زنان با چالش هایی روبرو می شوند. گاهی اوقات به سختی می توانست مجوز عکاسی و تولید اخبار را بدست آورد و گاهی اوقات هنوز نزدیک ورودی ورزشگاه بود. در همین حال ، بازیکنان فوتبال زنان با رعایت حجاب و رعایت آداب و رسوم اسلامی به رقابت پرداختند.

ماجرای مخالفت با ورود عکاسان و روزنامه نگاران مرد به فوتبال و فوتسال زنان به مشاجره ای بین کادر مربیگری دو تیم لیگ فوتسال زنان تبدیل شد که این اتفاق چند فصل پیش رخ داد. پس از این حادثه ، وزیر ورزش و جوانان به همه مردان دستور داد که به فوتبال و فوتسال زنان وارد شوند ، اما یادداشت هایی وجود داشت که امنیت استان که این مسابقه را برگزار می کند و باشگاه های مربوطه می توانند به هر کسی اجازه دهند تا به صلاحدید خودشان وارد شوند. از این زمان ، روزنامه نگاران و عکاسان مرد با آن تماس گرفته اند و بسیاری از آنها ، علی رغم اینکه سابقه خوبی در عکاسی از ورزش زنان ندارند ، اجازه ورود به استادیوم ها را ندارند و یا در ورود به آنها مشکل دارند.

سیزدهمین دوره لیگ فوتسال زنان ، که با قهرمانی سیرجان به پایان رسید ، شاهد درگیری های مداوم و طعم آن هستیم به بعضی از افراد این روند را انتقاد کردند. در آخرین حادثه ، از ورود روزنامه نگاران و عکاسان مرد به محل بازی تیم های سیرجان و سپاهان جلوگیری شد و خبرنگاران برنامه Premier Football TV وارد ورزشگاه شدند و شروع به فیلمبرداری و مصاحبه با این تیم کردند. در حالی که سایر روزنامه نگاران به این تبعیض اعتراض داشتند ، تیم برتر اخبار فوتبال نیز از ورزشگاه اخراج شدند ، اما مدیرعامل و برخی از اعضای باشگاه سیرجان هنوز در ورزشگاه بودند!

آریا جعفری ، عکاس ورزشی میجیک که در این مراسم حضور داشت ، در این باره گفت: “از آنجا که هفته گذشته لیگ برتر بود و سیرجان اولین شانس قهرمانی بود ، ما به همراه سایر دوستان به سیرجان رفتیم تا مسابقات را از شهرهای مختلف ، اما متأسفانه در مسابقه قبل از ورود مرد ، به ما گفته شده است كه با نامه امنیتی ، مرد اجازه ورود ندارد ، اما پس از چند دقیقه ، مدیر تیم سیرجان با دو نفر دیگر قرارداد امضا كرد. وقتی دیدید که موسوی در حال بازگشت است ، از محل رفت و به هتل برگشت. او 10 دقیقه قبل از ورود عکاس و گزارشگر از او برای حل این مشکل کمک خواست. “او وارد شد و من به نفر دوم رسیدم گرد ”

سردرگمی و سردرگمی نتیجه عدم وجود قوانین مربوط به ورود مردان به فوتبال زنان است. در حالی که اصحاب رسانه می توانند به ارتقا football فوتبال زنان کمک کنند ، نگرشی سرگرم کننده و تبعیض آمیز مورد تشویق قرار نمی گیرد و حتی بازیکنان فوتبال زنان پوشش رسانه ای نمی کنند و از طریق این عکس ها خود آنها در معرض دید قرار می گیرند. و او قبلا شناخته شده است.

جعفری ، اولین عکاس مرد که گزارش تصویری مربوط به یک مسابقه فوتبال بانوان را منتشر کرد ، ادامه داد: “فوتبال زنان هیچ پوشش رسانه ای ندارد و اگر همان عکس ها منتشر نشود ، باعث از بین رفتن زمین می شویم.” این مسئله باید حل شود و تبعیض آمیز است. عکاسان مرد و روزنامه نگاران باید حذف شوند. ”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا