اقتصادی

احتمال تمدید مهلت ثبت‌نام برای خودروهای داخلی

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن تاکید بر اینکه بار ترافیکی سامانه یکپارچه ثبت نام خودروهای داخلی همچنان بالاست، از مردم خواست نگران نباشند. زیرا مراحل ثبت نام همیشه ادامه دارد و امکان تمدید وجود دارد.

به گزارش میجیک، مرحله دوم ثبت نام در طرح تلفیقی عرضه خودروهای داخلی که برای ثبت نام خودروی مورد نظر است از روز گذشته آغاز شده و تا فردا 7 اسفندماه فرصت باقی مانده است، اما به دلیل اینکه برای باز کردن ترافیک در آنجا، که باعث می شود روند ثبت نام با وجود وقفه و روند ثبت نام کند شده است، امکان تمدید ثبت نام وجود دارد.

از دیروز تا امروز (شنبه) متقاضیان زیادی در تماس با میجیک اعلام کردند که با دلایل مختلفی از جمله عدم تطابق کد ملی با شماره همراه متقاضی، تایید نکردن حساب کاربری، عدم موفقیت مواجه شده اند. برای جستجوی متقاضیان و غیره

در همین رابطه امید قالیباف – سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت – اعلام کرد: ثبت نام از روز گذشته آغاز شده و متقاضیان می توانند با ورود به سامانه ثبت نام کنند. البته بار ترافیکی سایت زیاد است و مردم نگران آن نباشند زیرا متقاضیان مطمئن هستند که مراحل ثبت نام همچنان ادامه دارد و حتی امکان تمدید وجود دارد.

وی افزود: تا ساعت 8 امروز (شنبه) 280 هزار نفر در این سامانه اقدام به خرید خودرو کرده اند که البته 900 نفر از ثبت نام انصراف داده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا