مطالب عمومی

اجلاسیه شهدای هنرمند استان تهران به میزبانی ری برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مهدی باب الحوائجی عصر چهارشنبه در یکصد و پانزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری به ریاست حجت الاسلام شاهچراغی، امام جمعه شهرری و جمعی دیگر از مسئولان در این جلسه برگزار شد. . تالار شهدای مدافعان ساختمان معبد استانداری با اشاره به حضور رویدادهای مهم مذهبی و ملی و لزوم برنامه ریزی مناسب برای گرامیداشت مناسب این مناسبت گفت: امروز نیازمند برنامه ریزی مناسب برای برگزاری فرهنگ، هنر است. ، برنامه های ورزشی و مذهبی توسط نهاد مسئول.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده بیش از 43 برنامه شاخص در ایام خیر دهه کرامت در حوزه های دینی، فرهنگی، هنری، ورزشی و تبیین توسط دستگاه های متولی همچون حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود. . (عج)، سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری پیش بینی کرده اند که انتظار داریم مردم شریف و مسئول شهرستان ری با شور و نشاط در برنامه بر عزت و غنای فرهنگی بیفزایند.

باب الحوائجی در ادامه به اجرای «طرح نور» در حوزه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: در حوزه عفاف و حجاب نیازمند ورود همه نهادها و متولیان امور فرهنگی هستیم. نقش خود را در این زمینه ایفا کنند و باید اقداماتی فرهنگی، آموزشی و تبیینی انجام دهند و اقدامات سلبی و قضایی و ایفای نقش نیروی انتظامی به عنوان آخرین راه حل مورد توجه قرار گیرد.

معاون استاندار تهران افزود: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب باید از همه ظرفیت های موجود به ویژه مراکز موثر، فضاهای واقعی و مجازی و به ویژه تشکل های اجتماعی با طرح ها و برنامه های مناسب و نهادهای شهرستانی استفاده کنیم. مجموعه رئیس ستاد عفاف است و حجاب این اداره دارای وظایف قانونی مشخصی است که باید توسط عزیزان به بهترین شکل ممکن انجام شود.

وی ادامه داد: دهه مبارکه امسال مصادف شده است با کنگره 12 هزار شهید سرافراز استان تهران از یاری اهل بیت و حمایت معنوی شهدا سپاسگزاریم. در تمام مدت طبق برنامه زمانبندی اعلام شده در سطح شهرستان در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است و یکی از اقدامات برگزاری اجلاس اقشار این است که انشاالله اجلاس شهدای هنرمند استان تهران برگزار شود. برگزار شد. 10 اردیبهشت ماه به میزبانی شهر ری با حضور 90 خانواده از خانواده های معزز هنرمندان شهید از تمامی شهرستان های تابعه استان.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان به مشکل برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی در 31 اردیبهشت ماه اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با تمهیدات انجام شده و برنامه ریزی هایی که انجام شده است. ساخته شده است، شهر ری آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات و فرم کاملا الکترونیکی دارد و انشالله با حضور و مشارکت خوب مردم شریف و انقلابی تهران، ری، شمیرانات، در حوزه انتخابیه اسلامشهر و پردیس، کرسی های باقیمانده شورای اسلامی در رای گیری مشخص می شود و همه این مراحل منجر به تشکیل یک مجلس قوی انقلابی با حمایت خوب مردمی می شود.

دکمه بازگشت به بالا