اقتصادی

اجرای پروژه اتصال فیبر نوری یک فرمانداری و ۳۳ بخشداری در خوزستان

میجیک/خوزستان مدیرکل مخابرات منطقه خوزستان و عضو کمیته فناوری اطلاعات ستاد اجرایی انتخابات خوزستان گفت: برای تضمین پایداری ارتباطات اینترنتی و ارتقای کیفیت برای انتخابات پیش رو، پروژه حفاری کابل و اتصال آن به فیبر نوری در یک استانداری انجام شد. . و 33 فرمانداری شهرستان خوزستان اجرا و عملیاتی شده است.

رحیم فلاح زاده در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: پس از تفاهم نامه شرکت مخابرات ایران و وزارت کشور مبنی بر مشارکت حداکثری شرکت های مخابراتی در برگزاری انتخابات الکترونیکی و تاکید استاندار خوزستان، مخابرات منطقه خوزستان آمادگی 100 درصدی برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی را اعلام کرد.

وی با اشاره به آماده سازی و انجام اقدامات لازم و استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت های مخابراتی منطقه خوزستان، افزود: تمامی حوزه های ارتباطی اعم از فیبر نوری، همراه اول، تلفن ثابت و … در راستای پایداری ارتباطات مخابراتی است. به ترتیب. تا انتخابات را خیلی خوب برگزار کند

فلاح زاده گفت: در راستای توسعه، ارتقاء و ایجاد زیرساخت ارتباطی موثر برای ارائه خدمات متفاوت و نوین مخابراتی و آماده سازی عرصه برای اجرای انتخابات نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در روز جمعه اسفندماه. . 11 امسال، و برای بهبود کیفیت عملکرد و بهینه سازی منابع. ، حفاری و کابل گذاری و اتصال فیبر نوری از فرمانداری شهرستان صیدا و فرمانداری بندر امام، زیدون، مرکزی بهبهان، مینوشهر، چغامیش، سردشت، بستان، الوار گرمسیری، زهره، نیسان، فتح المبین، شوش ، حتی، جایزان، اروندکنار، جولکی، سوسن، ایذه مرکزی، گلگیر، عرب حسن، علا، میداوود، ویس، غیزانیه، شاوور، مرکزی کارون، ابوالفارس، رود زرد، قلعه تل، آبژدان، سلطان آباد، دارخوین و خنافره. اجرا شدند.

وی با اشاره به اهمیت پایداری ارتباطات در روز انتخابات افزود: با زحمات همکارانم در مخابرات خوزستان، عملیات پروژه اتصال این 34 نقطه به شبکه فیبر نوری و اتصال به فیبر نوری انجام شد. شبکه انجام شد. اجرا و تحویل داده شد.

مدیرکل مخابرات منطقه خوزستان تصریح کرد: با توجه به پوشش 100 درصدی ارتباطات در مناطق سیار و ثابت شهر منتخب آبادان، این شهرستان جزو 4 شهرستان کشور است که تمامی مراحل انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا