مطالب عمومی

اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در آذربایجان‌غربی

اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در سطح استان خبر داد و گفت: از دستاوردهای این طرح کشف 125 قبضه سلاح غیرمجاز است.

به گزارش خبرگزاری میجیک از آذربایجان غربیسردار رحیم جهانبخش در تشریح این خبر با تاکید بر برخورد سختگیرانه پلیس با دارندگان سلاح های غیرمجاز و عاملان تیراندازی، اظهار داشت: برای ارتقای امنیت عمومی، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط اطلاعات و امنیت عمومی انجام می شود. منع آمد و شد 5 روزه به تدریج اعمال می شود.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های انتظامی استان آذربایجان غربی با اقدامات اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی 18 نفر از صاحبان سلاح های غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام های قضایی انجام دادند. در چندین عملیات قدرتمند و به طور منسجم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در این رابطه 7 قبضه سلاح جنگی، 118 قبضه سلاح شکاری، 121 فشنگ و 4 دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

جهانبخش با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، تاکید کرد: انشالله با ادامه این روند و اقدامات تعیین کننده دستگاه قضایی علیه دارندگان سلاح های غیرمجاز و اخلال در نظم و امنیت عمومی شاهد ثبات و ثبات خواهیم بود. امنیت در استان

انتهای پیام





آیا این خبر مفید است؟

بر اساس نتایج 0 به نفع انتخاب کنید و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا