مطالب میجیک

اتفاقی تکراری در هندبال/ بازی نکردن یک تیم به دلیل مشکل مالی

تیم غدیر ملایر به دلیل مشکلات مالی در دیدارهای هفته دهم لیگ برتر هندبال بانوان شرکت نکرد.

به گزارش میجیک، در هفته دهم لیگ دسته اول هندبال بانوان تنها سه دیدار برگزار شد و یک دیدار نیز به دلیل غیبت تیم غدیر ملایر برگزار نشد. شاگردان غدیر ملایر که در رده هفتم جدول لیگ قرار دارند، این هفته میهمان تیم رده سومی شهید شاملی از کازرون هستند که به دلیل مشکلات مالی به این دیدار نیامدند.

سه جلسه دیگر نیز در این هفته برگزار شد. در حساس ترین دیدار تیم سنگ آهن بافق با برتری 43 بر 30 مقابل تیم شیه قزوین به برتری رسید و در صدر جدول باقی ماند. در دیگر دیدار مهم این هفته تیم فولاد مبارکه سپاهان مقابل فولاد هرمزگان با نتیجه 24 بر 23 به برتری رسید و به مقام دوم دست یافت.

در آخرین دیدار تیم شهرداری ماهان کرمان و شهید چمران لرستان به مصاف هم رفتند که در نهایت شهید چمران لرستان با نتیجه 31 بر 23 تیم حریف را شکست داد.

غیبت تیمی به دلیل مشکلات مالی در محل برگزاری مسابقات پیش از این نیز در لیگ برتر هندبال مردان اتفاق افتاده بود. تیم نخلستان دشتستان به دلیل 2 غیبت طبق مقررات در لیگ قرار نگرفت. همچنین زاگرس اسلام آباد غرب در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان به دلیل مشکل مقابل حریف خود قرار نگرفت.

مراد کرمی، رئیس فدراسیون هندبال در گفت وگو با میجیک، درباره عدم برگزاری دیدار غدیر ملایر و شاملی کازرون در هفته دهم لیگ دسته یک هندبال بانوان گفت: تیم ملایر در این دیدار حضور نداشت. اکنون باید به کمیته انضباطی معرفی شود. دلیل اصلی نبودن مشکلات مالی است. این تیم در این بازی حضور ندارد و کمیته انضباطی باید نتیجه مسابقه را مشخص کند.

وی در پاسخ به سوالی که پیش از این از سوی کمیته انضباطی فدراسیون هندبال برای پرونده لیگ مردان برگزار نشده است، گفت: باید با آنها صحبت کنیم تا هر چه زودتر نتایج مشخص شود چرا که باید . همچنین وظایفی را برای خود تعیین می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا