آیت‌الله رییسی درس خدمت بی‌منت و شبانه‌روزی به مسئولین داد

آیت‌الله رییسی درس خدمت بی‌منت و شبانه‌روزی به مسئولین داد

میجیک/خوزستان معاون امور عمرانی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از پروژه عمرانی شهر اهواز گفت: سید الشهدایی خمیت خدمات ایثارگرانه و ساعتی را به مسئولان اجرایی آموزش داد.

محمد خانچی امروز دوم خردادماه در حاشیه بازدید از پروژه عمرانی اهواز ضمن تسلیت شهادت سیدالشهدایی خمیت و هیات همراه، خاطرنشان کرد: سید الشهدایی خمیت به مسئولان اجرایی درس عبرت داد. خدمت و مبارزه با خدمات خستگی ناپذیر و پیگیر.

با اشاره به 8 سفر شهید رئیسی به استان که اضافه می شود: 8 سفر رئیس جمهور به استان خوزستان بی سابقه و کم نظیر است و نشان از اهمیت استان از نگاه این شهید بزرگوار دارد.

خانچی سخنان شهید خمت را مبنی بر تبدیل استان به کارگاه ساخت و ساز نقل کرد و گفت: توجه ویژه دولت سیزدهم و کلنگ زنی پروژه های نیمه تمام و راکد استان را به کارگاه سازندگی تبدیل کرده است. که ما مدیون او هستیم

وی همچنین از هماهنگی دستگاه اجرایی امروز در حاشیه بازدید از تقاطع غیرهمسطح شهدای غزه خبر داد و افزود: البته هماهنگی دستگاه اجرایی سرعت اجرای پروژه را در سطح استانی و چند برابری افزایش می دهد. سطوح شیرینی اجرای پروژه به سلیقه مردم.

خانچی بیان کرد: با هماهنگی های انجام شده انتظار داریم سرعت این پروژه دو برابر شود و در ابتدای سال تحصیلی جدید شاهد بهره برداری از این تقاطع باشیم.

وی امروز همچنین از پروژه تکمیل شده بلوار ولایت و جاده کمربندی شرق اهواز، تقاطع غیر همسطح شهید کجباف، تکمیل جاده صنعت فولاد و پارکینگ چند طبقه خیابان طالقانی و آخرین روند ساخت تقاطع غیرهمسطح بازدید کرد. شهداء غزه فلکه جمهوری.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا