برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

آیا ahcc ویروس زگیل تناسلی را ریشه کن میکند؟

این روزها به دلیل تغییر در فرآیند تولید مواد غذایی که عمدتاً با استفاده از هورمون ها و … انجام می شود، بر تعداد افراد مبتلا به بیماری های مختلف و همچنین بیماری های ناشناخته مانند کرونا و … افزوده می شود. که هیچ توجیه علمی حتی دارو و واکسن برای آن وجود ندارد. تعداد آنها نسبت به گذشته زیاد نیست، مخصوصاً نوع سرطانی که به عنوان یک بیماری صعب العلاج شناخته می شود و به تدریج سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کند و با روش های درمانی پیچیده خود بیمار را فلج می کند به حدی که بیماران از بهبودی خودداری می کنند. و به روزهای قبل از بیماری خود برگردند.

زمانی که ایمنی بدن ضعیف شود، راه را برای ورود بسیاری از بیماری ها و ویروس ها باز می کند، بنابراین لازم است قبل از بیمار شدن، ایمنی بدن را تقویت کرد. اما این سوال پیش می آید: چگونه این کار را انجام دهیم؟ در این مقاله از فرازطب برای پاسخ به این سوال تصمیم گرفتیم در مورد کپسول AHCC و قارچ شیتاکه صحبت کنیم. کپسولی که کلید درمان بسیاری از بیماری ها و یا حتی نبود آنهاست.

کپسول AHCC برای چیست؟

سیستم ایمنی و گلبول‌های سفید خون دائما بدن شما را بررسی می‌کنند و به دنبال انواع مختلف باکتری‌ها و ویروس‌ها برای مبارزه با ویروس هستند، اما گاهی اوقات ممکن است این اتفاق بیفتد که ویروس در آن زمان یا باکتری‌ها، باکتری‌ها و غیره پیدا نشود. مدتی در بدن شما بوده و سپس ناگهان خود را به گونه ای نشان می دهد که سیستم ایمنی به درستی کار نمی کند و بیماری بر فرد غلبه می کند. اینجاست که می‌توان در مورد داروها و مکمل‌هایی صحبت کرد که به بدن در مبارزه با بیماری‌ها و عفونت‌ها کمک می‌کنند یا بدن را برای درمان جدی آماده میکنن

قرص کینوکو پلاتینیوم یا کپسول AHCC که مخفف عبارت Active Hexose Correlated Compound می باشد یکی از بهترین و قوی ترین مکمل هایی است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و هدف اصلی آن افزایش مقاومت ایمنی در برابر انواع بیماری های خطرناک است. منبع اصلی ahcc در قارچی به نام شیتاکه یافت می‌شود که تعداد سلول‌های بدن را افزایش می‌دهد که در مبارزه با انواع ویروس‌ها و عفونت‌ها نقش دارند.

آیا AHCC در درمان سرطان و hpv موثر است؟

در برخی موارد که این محصول به عنوان یک درمان سرطان گنجانده شده است کاملا اشتباه است. در واقع AHCC با افزایش قدرت دفاعی بدن باعث می شود که بدن درمان سرطان را حفظ کند و فرد بتواند تا زمانی که بر آن غلبه کند به درمان خود ادامه دهد. اگرچه این کپسول ها کاملا گیاهی هستند، اما قبل از استفاده از آنها برای بیماری هایی مانند سرطان و تعیین دوز مورد نیاز باید با پزشک خود مشورت کنید.

اما در مورد ویروس HPV به عنوان زگیل تناسلی، لازم به ذکر است که طبق آزمایشات انجام شده بر روی 10 زن مبتلا به این ویروس با عصاره قارچ شیتاکه، 8 نفر از آنها به طور کامل بهبود یافته اند و این می تواند نشان دهنده قدرت کپسول ahcc در درمان بیماری باشد. ارتباط جنسی. زگیل ها.. بیماری ها و ویروس هایی که تاکنون درمان قطعی برای آنها وجود ندارد و بسیاری از بیماران را برای رهایی از آنها ناامید می کند. اگر شما یا شریک جنسیتان به اندازه کافی خوش شانس باشید که واکسن سه فاز گارداسیل را قبل از ابتلا به ویروس دریافت کنید، تا حدودی در برابر برخی از انواع ویروس محافظت خواهید شد، اما پس از عفونت، تنها درمان موجود برای انجماد HPV و کرایوتراپی و از بین بردن آن است. . زگیل ها و روش های مشابه، اما فراموش نکنید که این فقط زگیل ها را از بین می برد، اما ویروس همچنان در بدن پنهان است و می تواند در هر زمان دوباره ظاهر شود و شریک جنسی شما را نیز مبتلا کند.

آیا AHCC در درمان کرونا موثر است؟

کرونا یک بیماری ناشناخته است که از اواخر سال 2019 در چین شروع شد و اخیراً به ایران سرایت کرد و نگرانی های زیادی را در افکار عمومی ایجاد کرد. این بیماری هیچ علت شناخته شده و درمانی ندارد، تنها توصیه سازمان جهانی بهداشت تقویت سیستم ایمنی و حفظ سلامتی است. این مشکل نگرانی زیادی در بین مردم ایجاد کرده است، آنها برای پیشگیری از بیماری به خرید لوازم بهداشتی مانند: الکل، دستکش، ماسک و غیره هجوم بردند. همچنین چند نفر دیگر را در خواربارفروشی و خرید دیدیم که نگران قرنطینه شدن یا عدم دریافت غذای کافی بودند.

اما کسانی هستند که به جای خرید بیش از حد محصولات بهداشتی، شوینده یا مواد غذایی، تنها به یک چیز فکر می کنند که به نظر می رسد هوشمندانه ترین راه برای تقویت سیستم ایمنی بدن، به خصوص برای کسانی که بیماری هایی مانند بیماری قلبی دارند، باشد. ، سرطان، آنفولانزا و … اکنون این دسته از افراد به دنبال داروهایی هستند که برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید باشد و یکی از این داروها کپسول ahcc است که قیمت بالایی دارد. نمی توان گفت که این دارو از شما در برابر کرونا محافظت می کند، اما تاثیر آن بر سیستم ایمنی و تقویت دفاع بدن در برابر باکتری ها و ویروس ها را نمی توان نادیده گرفت.

کپسول های AHCC تایید شده اند؟

شاید از خود بپرسید که آیا چنین کپسولی استانداردهای دارویی ایده آل را دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که درستی این کپسول بارها در بسیاری از آزمایشات و توسط پزشکان دنیا تایید شده است و حدود 1000 مرکز پزشکی از آن استفاده می کنند.

علاوه بر این، این آزمایشات تایید می کند که اثرات این کپسول کوتاه مدت نیست و فرد می تواند تنها با گذراندن یک دوره بهبود یابد. و از همه مهمتر هیچ تداخلی با سایر داروها وجود ندارد و حتی با مصرف طولانی مدت آن خطرناک نخواهد بود. اما مصرف دوز تجویز شده بستگی به بیماری ها و ویروس های موجود در بدن انسان دارد. کپسول ها در دو نوع پلاتین 750 میلی گرمی و طلای 500 میلی گرمی موجود هستند که می توانید از بین این دو نوع از سایت آمازون آمریکا یکی را انتخاب کنید و از چارسوق بخواهید آن را برای شما بخرد و برای شما ارسال کند. چون این پکیج در ایران موجود نیست. یا شاید این یک نمونه جعلی است و بنابراین در تعداد زیادی دریافت شده است. اما خرید تبلت های ahcc از وب سایت اصلی این محصول یا آمازون امارات و آمریکا حداقل باعث آرامش شما در مورد سلامت و اصالت محصول می شود.

چه موادی در کپسول های AHCC وجود دارد؟

AHCC باعث فعال شدن زودهنگام سیستم ایمنی از جمله سلول های T و ماکروفاژها می شود. همانطور که در بالا ذکر شد، این کپسول از عصاره قارچ شیتاکه و بسیاری از قارچ های دیگر و ترکیبات دیگری مانند آلفا گلوکان (نوعی پلی ساکارید با اثرات تحریک کننده ایمنی بسیار قوی)، ترکیبات فعال مربوط به هگزوز و غیره ساخته شده است. فعالیت بهینه سلول های T را افزایش می دهد، تولید سیتوکین را افزایش می دهد و از طول عمر و سلامت کلی حمایت می کند.

دکمه بازگشت به بالا