آیا امسال سال تاکسی های هوایی خواهد بود؟
با سالهای اخیر بسیاری از شرکت های صنعت پرواز به دنبال نقطه عطف بعدی برای پروازهای پایدار هستند. اما آیا امسال یک سال تاکسی پرنده خواهد بود؟ در این گزارش پیشرفت و عدم موفقیت شما در توسعه تاکسی پرندگان را بررسی خواهیم کرد.

به گفته ایننا تاکسی های هوایی چندین سال است که فناوری آینده نامیده می شود. در حالی که در آینده و در فیلم فیلمبرداری و تصویر ساخته شده از فناوری صحبت می کنید ماشین پرنده و تاکسی را نمی توان توصیف و توصیف کرد.
با این حال سال 2 با عدم موفقیت در پرواز مسافر برای پاریس همراه است. تاکسی هوایی با پتانسیل پتانسیل چیست؟ و جایگزینی برای آنها وجود دارد؟ موارد زیر چشم انداز سال آینده سال و حدود یک کابین پرنده است.
این یک سال دشوار برای صنعت تاکسی هوایی به مدت 5 سال است. در طول المپیک پاریس تاکسی های هوایی باید در 6 سال اولین مسافر را پرواز کنند. اما متأسفانه اتفاق نیفتاد. Volocopter شرکتی است که در طول بازی سعی در پرواز مالیات هوا دارد اما نتوانست به موقع گواهی پیدا کند.
این شرکت اکنون با قول شکست روبرو است و در ژانویه اعلام کرده است که یک سرمایه گذار جدید برای جلوگیری از ورشکستگی پیدا کند.
صنعت هوایی رو به رشد به طور کلی مورد انتقاد قرار می گیرد. از زمان بازی المپیک پاریس بدون هوا کارشناسان بر تنوع زیستی مدل جدید برای حمل و نقل هوایی شهر (UAAM) متمرکز شده اند. برخی از کارشناسان این دیدگاه را رویایی می نامند که دور از ذهن باشد که فقط ثروتمند خواهد بود.
این نگرش منفی فقط به دلیل عدم موفقیت شکل نمی گیرد. در ماه سپتامبر توسط مرکز تحقیقات اقتصادی اروپا در آلمان بیاموزید فناوری تاکسی هوایی بسیار بزرگی را نشان می دهد.
آنا استرابینجر نویسنده این مطالعه در پخش مطبوعات توضیح داده شده است: حمل و نقل هوایی این شهر اغلب به عنوان هوای پایدار توصیف می شود اما دیدگاه بسیار محدود است.
مقاله ای که بر این واقعیت متمرکز است که تاکسی های هوایی با انرژی بیشتری نسبت به اتومبیل های برق و برای مسافران گران تر هستند. زمان انتظار طولانی ممکن است موانعی برای پذیرش پذیرش عمومی باشد.
آیا Apltos پروازهای جایگزین تاکسی برای هواپیماهای سنتی است؟
پس از صحبت در مورد هزینه و مصرف ایمنی مسائل ایمنی در مورد مالیات های پرنده. سقوط هواپیما در کره جنوبی 5 مورد توجه عمومی به نقش های پرندگان در صنعت پرواز بود. پرندگان معمولاً فقط در هنگام پرواز هواپیما بیش از 6000 پا در پرندگان مهاجر از پرندگان مهاجر بیش از 6000 پا برای هواپیماهای تجاری ایجاد می کنند.
متأسفانه از آنجا که تاکسی هوا عمود با ارتفاع پایین است پرندگان پرندگان می توانند باعث ایمنی شوند. آتش سوزی باتری به دلیل نرخ بالای بودجه مشکلات بالقوه بیشتری ایجاد می کند.
Ebeni یک متخصص در پرواز پرواز است توضیحات: باتری لیتیوم -IC می تواند مختل شود به خصوص پس از آسیب یا نرخ هزینه بالا. کار با Alturitudees و در منطقه شهر بدان معنی است که پرنده به احتمال زیاد آن را حل می کند تولید کنندگان باید اثرات آسیب را به ویژه در اطراف باتری و بالابر در نظر بگیرند.
با این حال دستورات تاکسی هوایی بر نقش افزایش هواپیما تأکید دارد. مانند هواپیماهای تجاری بخش های جزئی در هنگام خرابی از نسخه پشتیبان تهیه شده است. این امر در طراحی اصلی برای بسیاری از استانداردها با ماشین های مستقل مشهود است و در صورت هرگونه خسارت تاکسی پرنده می تواند با استفاده از بلون فرود بیاید.
آیا سال در سال وجود دارد؟
اگرچه آخرین انتقاد از صنعت هواپیما عمود است اما یک شرکت بزرگ ناامید نشده است. در یک سال گذشته برخی از فرودگاه های اسپانیا برای آزمون تاکسی تاکسی با پرواز مالیاتی تأسیس شده اند. پروژه سزار برنامه تحقیقاتی و توسعه برای ترمیم مدیریت ترافیک هوایی اروپا پرواز را برای انجام مسیر مسافر عملیاتی نظارت خواهد کرد.
در همین حال Aviation Archer اخیراً معاملات مختلفی از جمله ایجاد سازمان های جدید به رهبری دفتر سرمایه گذاری ابوظبی برای راه اندازی سرویس تاکسی هوایی تجاری در منطقه اعلام شده است.
مدیر عامل و بنیانگذار آدام گلدشتاین توضیح می دهد که برنامه تجاری این شرکت به خوبی انجام شده است. گفت: “استراتژی های تجاری ما به بازار متمرکز می شویم که می توانیم صدها هواپیما را از طریق یک قدرتمند و برتر وصل کنیم.” وی توضیح می دهد که حمایت دولت و تعهد نظارتی لازم برای تحقق این بازدید کاهش یافته است.
گلدشتاین ادامه می دهد: “اکنون ما این پتانسیل را در ایالات متحده و مهمترین کشورها در خاورمیانه و آسیا شهادت می دهیم.” ما شروع به شروع این بازار اولویت خواهیم کرد.
گلدشتاین توضیح می دهد که در ایالات متحده بر نیویورک لس آنجلس سانفرانسیسکو و میامی تمرکز می کند. وی گفت: “در سطح بین المللی ما دولت و شریک زندگی را که می خواهد یکی از اولین کسانی باشد که تاکسی هوایی را ارائه می دهد و تجاری می کنیم شهادت می دهیم.” امارات هنوز در خانه است.
نیروی هوایی ایالات متحده می تواند رویاهای تاکسی هوایی را تقویت کند
ارتش آمریكا همچنین نشان می دهد كه اعتقاد به اینكه پتانسیل هواپیماهای عمودی (VTOL) است. Aviation A Archer همچنین اخیراً قرارداد جدیدی را امضا کرده است که به ارزش 5 میلیون دلار با نیروهای هوایی ایالات متحده برای توسعه نظامی و تجهیزات است.
این روش مناسب برای فناوری تاکسی هوایی است که زمان بیشتری را برای توسعه ردیابی و صدور گواهینامه می طلبد. ارتش به دلیل آزمایش فناوری جدید شناخته شده است و تخصص می تواند به پیشرفت تاکسی های هوایی کمک کند. نتایج می تواند گزینه ای امن تر برای سفر در خانه باشد.
نیکیل رشد ایالات متحده و متفقین از پروازهای هواپیما عمود گفتند: “سابقه صنعت دفاعی نظامی وجود دارد که به پرواز تجاری کمک می کند.”
ظاهر کشتی های هوایی؟
هوایی تاکسی در یک ماه گذشته کمی کاهش می یابد اما این تنها راه حمل و نقل هوا پایدار نیست. روش قدیمی حمل و نقل قدیمی به نام Airship نیز می تواند بازگردد زیرا جهان به دنبال حمل و نقل پایدار جدید است.
بزرگترین کشتی های هواپیما در جهان Pathfinder در حال حاضر در حال انجام یک کارزار آزمایشی در دره سیلیکون کالیفرنیا هستند.
با این حال مانند تاکسی پرندگان سؤالاتی در مورد ایمنی صدور گواهینامه و کشتی های هوایی تقاضا وجود دارد. تولید کننده Pathfinder هیدروژن را که می تواند در کشتی های هوایی قدیمی با هلیوم استفاده شود تغییر می دهد. این می تواند فاصله این فناوری قدیمی و فاجعه هندنبورگ را حفظ کرده و از بازگشت آن جلوگیری کند.
هندنبورگ یک هواپیمای هیدروژن غول پیکر فرانکفورت به ایالات متحده است. هواپیما برای فرود در نیوجرسی اما ناگهان روی زمین شلیک شد و منفجر شد. سه نفر از 5 مسافر جان باختند. علل آتش سوزی مشخص نمی شود اما برق استاتیک نشت هیدروژن و آسیب مکانیکی می تواند انجام شود. پس از حادثه استفاده از هیدروژن در یک کشتی هوایی کاهش یافته و شرکت به گاز هلیوم روی آورد که ایمن و آسان است.
اگرچه دشوار است بگوییم که شرکت تاکسی هوایی و کشتی های هوایی برنده خواهند شد اما یک چیز قطعی است. اینکه جهان باید اعتماد بیش از حد در حمل و نقل کربن را کاهش دهد. سال 2 تعدادی از یادداشت های غیر منتظره در مورد تغییرات آب و هوا را ذکر کرده است. امسال داغترین سال است و برخی از فاجعه ها با اثر آب و هوا همراه است.
اگر توسعه فناوری و زیرساخت ها در حال اجرا باشد آنها هنوز هم برای پذیرش مردم از جمله موارد زیر چالشی خواهند داشت:
-
امنیت
- یکی از نگرانی های اصلی مردم امنیت این سیستم حمل و نقل جدید است. ممکن است افراد در مورد امنیت هواپیما سؤالی داشته باشند و مجوزها و گواهینامه های بین المللی را ارائه می دهند و می توانند به بهبود درک امنیتی کمک کنند.
-
هزینه خاص خود
- اگرچه با این گسترش فناوری به طور کلی هزینه ها را کاهش می دهد اما در ابتدا و سایر اوقات گران خواهد بود ممکن است برای مدت طولانی در دسترس نباشد.
-
مقررات و نظارت
- با راه اندازی تاکسی پرندگان شما باید یک قانون و مقررات جدید در هوا را ترتیب دهید. قانون باید اطمینان حاصل کند که شرایط امنیتی در نظر گرفته شده است.
-
وضعیت محیطی
- اگرچه بیشتر تاکسی های هوایی برق است اما هنوز نگرانی در مورد تأثیر محیط زیست وجود دارد. این نگرانی ها شامل مصرف انرژی و استفاده از منابع برای ساخت و نگهداری تاکسی های هوایی است. ممکن است مردم نگران این باشند که این فناوری به دلیل مصرف زیاد انرژی برای محیط زیست خطرناک است.
-
نگرانی های اجتماعی و شغل
- تاکسی هوایی ممکن است کارمندان حمل و نقل زمینی مانند رانندگان تاکسی و سایر کارکنان حمل و نقل را نگران کند و ممکن است احساس کند کار خود را از دست می دهد.
-
آلودگی صوتی
- سیاست های صوتی نگرانی دیگری است. از آنجا که تاکسی هوا معمولاً از کفر یا پروانه ها برای بلند کردن و نشستن استفاده می کند ممکن است صدا به اندازه بار برای منطقه شهر تولید شود.
سیستم های پایدار جدید می توانند به جلوگیری از بروز بلایای دیگر کمک کنند. با این حال یک جایگزین گسترده برای فناوری فناوری و همچنین زیرساخت های لازم برای استفاده از طراحی نوآورانه ارائه می شود. جایگزینی فناوری جدید توسط عموم مردم نیز یک چالش خاص خواهد داشت اما حتی اگر یک مالیات دهنده برای تاکسی های هوایی و کشتی های هوایی وجود داشته باشد اعتماد به نفس عمومی خواهد داشت.
سرانجام پیام