مطالب میجیک

آکادمی شطرنجی که به کارگاه تولید ماسک تبدیل شد

برنده باشگاه شطرنج آسیا گفت: از آنجا که این اردوگاه به دلیل شیوع کروناویر بسته شده است ، سعی می کنم علاوه بر بازگشت درآمد برای افراد فقیر ، علاوه بر بازگشت درآمد برای افراد فقیر ، آکادمی را به یک کارگاه شطرنج تولید ماسک پرهیز کنم.

در مصاحبه با میجیک ، فاطمه بارقول اظهار داشت: “بعد از مسابقات جهانی شطرنج برای نابینایان و بینایی های نابینا که قرار است در ماه آگوست در فرانسه برگزار شود ، به دلیل شیوع کورو ویروس به مدت یک سال به تعویق افتاده است ، من در تلاش هستم که نسبت به گذشته تمرینات خود را بهبود بخشم.” و تمایل خود را برای رقابت از دست ندهید. در حقیقت ، طی چهار ماه گذشته اردوی تیم ملی تعطیل شده است ، نه تنها از تمرین من در شطرنج کاسته شده است ، بلکه هرچه زمان بیشتری برای تمرین دارم ، از هر زمان دیگری آماده هستم که بتوانم در این مسابقات شرکت کنم.

مدیر آکادمی شطرنج آبادان گفت: “با شیوع کروناویروس در کشور و تضعیف شغل من ، آکادمی شطرنج را به یک کارگاه تولید ماسک برای کمک به خانواده ها و سرپرستان خانواده های فقیر تبدیل کردم.” به این ترتیب ، علاوه بر جبران کمبود این محصول برای کارکنان و ساکنان پزشکی ، از نظر تولید درآمد نیز سهم کمی در خانواده های کم درآمد داشته ام.

قهرمان شطرنج بانوان آسیا همچنین درباره تمرینات خود گفت: “گرچه در حال حاضر هیچ تمرینی ندارم اما با هماهنگی مربی تیم ملی ، شروع به تمرین آنلاین کرده است و من همچنان به تمرین خود ادامه می دهم.” البته با شیوع coronavirus ، من نه تنها تمرین را متوقف کردم ، بلکه من در خانه تمرین کردم تا میزبان مسابقات جهانی در فرانسه و همچنین المپیک جهانی معلولان در روسیه با استفاده از تجربه معلمان برتر شطرنج باشم. در هر صورت ، کورونا مانعی برای بسته شدن فعالیت های شطرنج من نیست ، اما من سعی می کنم از این فرصت استفاده کنم تا خودم را به بهترین شکل ممکن آماده کنم.

بارقول گفت: “از سال 1990 به دلایل مختلف ما به مسابقات جهانی اعزام نشده ایم و باید امسال به مسابقات جهانی فرانسه و مسابقات جهانی معلولیت در روسیه اعزام می شدیم ، اما همه مسابقات به دلیل بیماری لغو شد.” آخرین پخش چند سال اخیر ، بازی های بین المللی و پاراآسیایی ترکیه در جاکارتا بود ، در جاکارتا ، من دو مدال طلا ، یک نقره و یک برنز کسب کردم و در ترکیه در رده هنرهای تجسمی مقام سوم را کسب کردم و مقام اول را نیز در ژوریته کسب کردم. .

وی در پایان اظهار داشت: اگرچه وضعیت شطرنج بانوان برای نابینایان و نابینایان رو به افزایش است و مکان را می یابند ، نیاز به حمایت بیشتری دارند تا در خانه بتوانیم شطرنج نابینا و ناتوانی بینایی را در جهان پرورش دهیم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا