مطالب عمومی

آمریکا سایت شبکه حرم «امام حسین» را هم مسدود کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین میجیک ، وزارت دادگستری ایالات متحده بعد از ظهر روز سه شنبه سایت شبکه کربلا را که با معبد امام حسین (ع) مرتبط است مسدود کرد.

شبکه در حال پخش مراسمی بود که در حرم امام حسین (ع) برگزار شد.

دولت ایالات متحده همچنین وب سایت شبکه ماهواره ای عراق وابسته به حزب الدعوه را از دسترس خارج کرده است.

وب سایت شبکه ماهواره ای آسیا مرتبط با میهن پرست ملی عراق نیز توسط دولت ایالات متحده مسدود شد.

دولت ایالات متحده همچنین وب سایت شبکه ماهواره ای النعیم مرتبط با آیت الله یعقوبی ، یکی از مراجع تقلید عراق را غیرقابل دسترسی کرده است.

وزارت دادگستری ایالات متحده ، که چندین وب سایت از جمله جنبش مقاومت عراق را از بعد از ظهر روز سه شنبه تعطیل کرده است ، دقایقی پیش وب سایت الفرات نیوز را که به قاضی سید عمار و جنبش سیاست ملی عراق مرتبط بود نیز تعطیل کرد. چند ساعت پیش ، وزارتخانه همچنین سه سایت به نام های المعلومه ، کتائب حزب الله و کاف رسانه را بست.

بعد از ظهر روز سه شنبه ، عکس هایی در وب سایت های چندین رسانه از جمله جنبش های مقاومت ، از جمله العالم ، المسیره و پرستیوی منتشر شد که نشان می دهد دولت ایالات متحده وب سایت را ممنوع کرده است.

این بررسی نشان داد که همچنین وب سایت های العالم ، المسیره و پرستیوی ، چندین وب سایت شامل جنبش های مقاومت ، از جمله الممالوم در عراق ، ممکن است از بین رفته باشند.

تصاویر منتشر شده در یک وب سایت برای تصحیح رسانه ها به قانون توجیه کننده این اقدام استناد می کنند که به دولت ایالات متحده امکان می دهد از دارایی نهادهای درگیر در “تجارت فناوری ، مواد هسته ای ، سلاح ، مواد شیمیایی ، سلاح های بیولوژیکی و رادیولوژیکی یا افرادی که در اسلحه شرکت می کنند “تولید ، واردات ، فروش یا توزیع مواد غیرقانونی را ضبط کنید.

انتهای پیام


دکمه بازگشت به بالا