مطالب میجیک

آمادگی مجلس برای حمایت از خانواده شهدای آتش نشان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، در آستانه حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو ، زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون زنان به یاد شهدا از سازمان آتش نشانی و خدمات امداد و نجات شهر تهران بازدید کرد.

الحیان در دیدار با مهدی داوری ، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و جمعی از مدیران سازمان ، از آتش نشانان و شهدای قهرمانان پلاسکو به خاطر فداکاری هایشان تشکر کرد.

وی ضمن اعلام آمادگی برای کمک و مساعدت در رفع مشکلات خانوادگی آتش نشانان ، اظهار داشت: کمیته ای از کارشناسان ، مسائل و نگرانی های آتش نشانان باید تشکیل و در کمیسیون های مربوطه مورد بحث و بررسی در صحن علنی مجلس قرار گیرد.

مهدی داوری ، مدیر کل سازمان آتش نشانی تهران نیز گزارشی از اقدامات انجام شده برای حمایت از کارکنان و خانواده های آتش نشانان ارائه داد و از نمایندگان مجلس خواست که خلأهای قانونی ساختمان و امنیت شهری را بررسی کنند.

وی افزود: راه حل هایی برای تأمین بودجه و مسائل مداوم برای آتش نشانان در زمینه های مختلف ، از جمله سوابق اضافی برای قوانین کار و خسارات. انجام این یکی از مواردی است که ما از پارلمان می خواهیم تا ما را در رسیدن به آن یاری کند.

دکمه بازگشت به بالا