آمادگی فرودگاه‌ها برای برگزاری عملیات اربعین حسینی

اربعین | اربعین حسینی

آمادگی فرودگاه‌ها برای برگزاری عملیات اربعین حسینی

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در جلسه ستاد اربعین گفت: با برنامه ریزی انجام شده تمامی فرودگاه های بین المللی و مرزهای هوایی کشور برای انجام عملیات بزرگ عاشقان اباعبدالله الحسین آماده شده است. (ACE).

به گزارش میجیک، رضا نخجوانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در نشستی در ستاد اربعین گفت: با برنامه ریزی انجام شده، تمامی فرودگاه های بین المللی و مرزهای هوایی کشور آماده انجام این امر هستند. عملیات بزرگ اباعبدالله الحسین(ع) آمریکا.

وی افزود: عملیات اربعین حسینی یک مراسم بزرگ ایمانی برای مسلمانان و شیعیان در سراسر جهان است و زائران امام حسین (علیه السلام) از ما انتظار دارند خدمات مناسبی را در فرودگاه های کشور ارائه دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: با تلاش همه همکاران در فرودگاه دولتی عملیات اربعین حسینی در سال گذشته با موفقیت به پایان رسید و امسال نیز پیش بینی می شود تعداد پروازها و زائران نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

نخجوانی بیان کرد: در ایام اربعین حسینی سال گذشته، همکاران ما در حوزه فرودگاهی کشور پروژه بزرگی را انجام دادند و روابط عمومی شرکت فرودگاه ها با برپایی مراسم آیینی، برپایی خیمه، بستر لازم را برای انجام این رسالت بزرگ فراهم کردند. و ایجاد فضا در ترمینال فرودگاه.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: امسال هرگونه سیاستی در خصوص فعالیت اربعین حسینی در فرودگاه دولتی زیر نظر ستاد اربعین شرکت فرودگاه ها انجام می شود و اعتبار کافی به فرودگاه دولتی تعلق می گیرد. مدیران فرودگاه دولتی برای جشن بزرگ این مراسم مذهبی.»

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: رویکرد ما به زائران حسینی در فرودگاه رویکردی خاص و ویژه است و در واقع فرصتی است تا از این محیط متفاوت بر اساس اعتماد، خدمات فرودگاهی را به زائران عزیز ارائه کنیم. و عشق به امام حسین (ع) بیشترین بهره را می برد.

نخجوانی گفت: با افزایش فضای ترمینال، شرایط و بسترهای لازم برای افزایش تعداد پروازها و افزایش زائران حسینی در چند فرودگاه کشور از جمله فرودگاه های کرمانشاه، اهواز و ایلام فراهم شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا