اقتصادی

آماده سازی مسیر تردد جدید برای روستای علی آباد چمستان

میجیک/مازندران سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: پل جدید روستای علی آباد به طور موقت متوقف شده و هفته آینده برای تردد بازگشایی می شود.

احمد توکلی عصر جمعه 18 دی ماه در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت ساخت و ساز در چمستان نور پس از سیل ماه گذشته در این شهرستان گفت: پس از تخریب پل روستای علی آباد چمستان دستور داده شد. راه جدید روستا بازگشایی شود و عملیات اجرایی از فردا پس از سیل آغاز می شود.

وی افزود: با تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مازندران و سایر نهادها عملیات ساخت پل موقت به سرعت و تا چند روز دیگر به پایان رسید و هفته آینده بازگشایی می شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران از استقرار 9 انشعاب لوله آزبست به طول کلی 45 متر در عرض رودخانه در روستای علی آباد خبر داد و گفت: برای تثبیت و تثبیت 80 متر مکعب بتن آرمه مشبک قرار داده شد. لوله ها وقتی سنگین هستند باران.

توکلی طول پل موقت روستای علی آباد بخش چمستان را 17 متر و عرض آن را حدود 5 متر اعلام کرد و هشدار داد: برای پایداری پل و جلوگیری از نفوذ آب و سیل، سنگ فرش و ساروج در نظر گرفته شده است. . در سمت چهارم استفاده می شود و به بالای گروه بروید تا به دو طرف رودخانه پر از خاک و ماسه دسترسی پیدا کنید.

وی با بیان اینکه این پل موقت است و به عنوان دفاع از تردد مردم انجام می شود، گفت: طرح احداث پل اصلی روستا در محل آسیب دیدگی پل قدیمی برای موقعیت و موقعیت آن در حال بررسی است. . ساخت و ساز به زودی آغاز می شود و بر اساس زمان بندی در کوتاه ترین زمان در یک روند اصولی و ایمن اجرا می شود.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا