اقتصادی

آغاز طرح نظارتی رمضان و عیدانه در بازار گیلان/ برگزاری نمایشگاه‌های بهاره از ۱۸ اسفند

میجیک/گیلان مدیرکل سمت گیلان از طرح رصد ماه مبارک رمضان و بازار گیلان از ابتدا خبر داد و گفت: این طرح از 24 اسفند 1402 آغاز و تا 24 فروردین 1303 ادامه خواهد داشت.

تیمور پورحیدری امروز 21 اسفندماه در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه بهاره خبر داد و اظهار داشت: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا از 27 اسفندماه در بسیاری از شهرهای گیلان برگزار می شود.

وی افزود: عرضه و عرضه کالاهای اساسی و پرمصرف برای عموم مردم به صورت گسترده و متنوع از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در پایان سال است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: تمامی اقلام قابل فروش در نمایشگاه به صورت مستقیم با قیمت مصوب و با برچسب قیمت ویژه نمایشگاه با حضور بازرس صمت کشاورزی عرضه می شود. جهاد و مجازات دولت و گفت: همچنین طرح نظارت بر ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر بازار گیلان آغاز شد.

وی گفت: به طور کلی طرح پایش ماه مبارک رمضان و جشنواره عید سعید فطر بازار گیلان از 24 اسفند 1402 در سراسر کشور آغاز و تا 24 فروردین 1403 به صورت جدی ادامه خواهد داشت. در این طرح بزرگ نظارتی اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی به همراه شهرداری به ایفای نقش خواهند پرداخت.

آغاز به کار طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و عید فطر در بازار گیلان/ نمایشگاه بهاره از 27 اسفندماه برگزار شد

وی عرضه کیف و کفش، پوشاک، گوشت و خواربار، آجیل و شیرینی و خرما با تنوع و کیفیت بالا را از ویژگی های نمایشگاه بهاره عنوان کرد و یادآور شد: با برنامه ریزی های انجام شده در سطح استان در اکثر شهرهای دارای فضا. و نمایشگاه امکانات نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با نازلترین قیمت و با قیمت های دقیق و مشخص تا مردم بتوانند به راحتی نیازهای اولیه خود را در نوروز و ماه مبارک رمضان تامین کنند.

مدیرکل سمت گیلان ضمن ارج نهادن به مشارکت اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی مرتبط در برپایی نمایشگاه بهاره تاکید کرد: علاوه بر نمایشگاه بهاره، جشنواره فروش فوق العاده ای نیز با همکاری صاحبان مشاغل مختلف در نظر گرفته شود. برای رفاه مردم.واقعی و ملموس و با تخفیف ویژه اجرا می شود.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا