آغاز ثبت نام تاکسی های «جی ۴» در کشور/ اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان

خودرو | متقاضیان

آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور/ اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور با اشاره به ورود 5000 خودروی جدید به ناوگان تاکسیرانی سراسر کشور نوع خودروی تعیین شده G4 را اعلام کرد.

مرتضی زمانی در گفت وگو با میجیک. با اشاره به اینکه طرح نوسازی و توسعه تاکسی ها به منظور ارتقای کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی کاهش آلودگی هوا و رفع آسیب ناوگان تاکسیرانی در حال اجراست گفت: شرکت موبیل جی 4 کرمان موتور. تاکسی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب با استاندارد آلایندگی یورو 5 می باشد.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور قیمت فعلی این خودرو برای ناوگان تاکسیرانی را 850 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این خودرو در دو قسمت توسعه و تعمیر وارد چرخه حمل و نقل عمومی شهر می شود. متقاضی باید با ارسال درخواستی به سازمان تاکسیرانی حمل و نقل مسافر شهری یا حمل و نقل عمومی از شهر محل فعالیت خود اعلام کند که مراحل اجرای طرح با هماهنگی این اتحادیه به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه مراحل شماره گذاری و ورود این خودرو به ناوگان تاکسیرانی به پایان رسیده است افزود: ناوگان فوق با تسهیلات 350 میلیون تومانی توسط شرکت خودروسازی به متقاضی واگذار می شود.

زمانی گفت: با توجه به تجمع بالای فرسودگی در ناوگان تاکسیرانی استفاده از ظرفیت تمامی شرکت های خودروسازی در این بخش می تواند گام مهمی برای کاهش میزان فرسودگی و در نتیجه افزایش سطح کیفی ناوگان باشد. این رشته

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری در کشور در پایان هشدار داد: ثبت نام این خودرو آغاز شده و شهرهایی که به جمع بندی نهایی رسیده و درخواست این خودرو را به ناوگان حمل و نقل اعلام کرده اند در اولویت قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا