آغاز اردوی دوم تیم ملی هندبال زنان از اول آذر

دومین و آخرین اردوی تیم ملی هندبال بانوان ایران برای آماده سازی قهرمانان جهان از اول آذرماه آغاز می شود.

به گزارش میجیک، بیست و پنجمین دوره مسابقات جهانی هندبال بانوان از 31 تا 28 آذرماه به میزبانی اسپانیا برگزار می شود و تیم ملی هندبال بانوان ایران آماده حضور در این مسابقات است. اولین اردوی تیم ملی از 19 تا 26 آبان ماه با حضور 27 بازیکن و دومین و آخرین اردو از 1 تا 8 آذر در فدراسیون هندبال برگزار می شود. البته هنوز اسامی شهروندان دعوت شده به اردوی پایانی از سوی کادر فنی مشخص نشده است.

تیم ملی هندبال بانوان ایران برای اولین بار در تاریخ ایران با کسب چهارمین عنوان قهرمانی خود در مسابقات قهرمانی آسیا به سهمیه قهرمانی جهان دست یافت. این مسابقات در ماه سپتامبر به میزبانی اردن برگزار شد.

عزت الله رزمگر، مدیر فنی تیم ملی هندبال بانوان درباره برگزاری اردو و زمان تحویل به قهرمانان جهان به میجیک گفت: در اردوها، جلسات و مسائل پست شرکت می کنیم. اولین اردوی ما از 19 تا 21 آبان ماه برگزار شد و قرار شد اردوی دوم که به اعزام هم متصل بود از 1 تا 8 آذرماه برگزار شود.

وی در خصوص نام تیم ملی نیز گفت: در اردوی اول 26 بازیکن حضور دارند و تلاش می کنیم تعداد کمتری برای اردوی دوم داشته باشیم تا بتوانیم تمرکز بیشتری روی انتخاب 16 نفر آخر داشته باشیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا