اقتصادی

آغاز آسفالت ۳۰ کیلومتر از جاده گردنه حیران

میجیک/گیلان فرماندار آستارا از آغاز عملیات آسفالت و رنگ آمیزی 30 کیلومتر مسیر تونل گردنه حیران تا پاسگاه قلعه این شهرستان خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه 50 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

عنایت رضایی پور در گفت وگو با خبرنگار میجیک، اظهار کرد: با توجه به گزارش های فراوان مبنی بر ناسازگاری آسفالت جاده کوهستان حیران و پیگیری های انجام شده و همچنین حضور وزیر راه و شهرسازی در . شهرستان مرزی بندر آستارا مبلغ 50 میلیارد تومان برای آسفالت و لکه گیری 30 کیلومتر از جاده حیران از طریق تونل تا پاسگاه قلعه اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه این پروژه هم اکنون در مرحله اجراست و عملیات آسفالت نیز آغاز شده است، افزود: اعتبار پروژه فوق از محل اعتبارات ملی تامین و تا پایان ماه جاری عملیات اجرایی به اتمام می رسد.

فرماندار آستارا با اشاره به اهمیت راه های پرتردد و راه های گردشگرپذیر در کوه حیران گفت: مشکلی از نظر خسارت آسفالت در این جاده نخواهیم داشت و آسفالت خوبی برای رانندگان خواهیم داشت.

به گزارش میجیک، گردنه حیران در استان گیلان و شهرستان مرزی بندر آستارا قرار دارد و یکی از پرترددترین و مهم ترین محورهای مواصلاتی است که خط ارتباطی و ترافیکی به شمال غرب کشور است. و عبور می کند. در فصل متفاوتی از سال پر از ترافیک است. با نیمه سنگین و سنگین عرضه می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا