اقتصادیبرترین های کسب و کار مجیک

آشایی با جنس و انواع شلوار زنانه

شلوار زنانه

زمانی که صحبت از بخش ‌های مهم یک استایل می شود، یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین اجزای آن شلوار است. شلوار یکی از لباس ‌هایی است که در زمان های گذشته فقط نوعی پوشش مردانه به شمار می آمده، اما با پا نهادن زنان به دنیای طراحی مد این تابو شکسته شده و این پوشینه امروزه مورد استفاده تمامی افراد در سراسر دنیا قرار گرفته است. هر فردی که هفته‌ های مد در سراسر دنیا را دنبال کرده باشد، به روز شدن هر ساله طرح و مدل شلوار ها را می ‌تواند به وضوح مشاهده کند. شلوار بخشی مهم از استایل است که در عین حال هم می تواند یک استایل کاملا رسمی و مجلسی و هم یک استایل اسپرت، کژوال یا راحتی را بسازد.

در سال های اخیر نیز با خرید شلوار عمده زنانه طرح‌ هایی از شلوار با مدلی به نام سرهمی یا اورال طرفداران بسیاری را از سراسر دنیا برای خود پیدا کرده است. اورال ها در واقع شلوارهایی هستند که به پیراهن یا تاپ متصل شده و حالتی یک سره پیدا کرده اند. این لباس، مناسب استایل اسپرت و کژوال بوده، اما مدل‌ های دیگر آن برای مجالس رسمی نیز طراحی و تولید شده‌ اند. به طور کلی یک انتخاب درست از بین انواع گوناگون شلوار زنانه نیازمند آشنایی با مدل های مختلف شلوار و همچنین شناخت درست استایل و فرم بدنی خود فرد است.

 انواع برند شلوار زنانه

  • برند برنس Bornos

برنس از سال 1397 به صورت اختصاصی در حوزه طراحی، تولید و ارئه پوشاک زنانه و محصولاتی از این قبیل با امکان خرید حضوری و آنلاین فعالیت می کند. همچنین این برند سعی می کند با تولید انواع مختلف استایل های پوشاک بازارهای بین المللی را بدست آورد.

  • برند مودو Moodo

مودو یک برند پوشاک لهستانی زنانه است. این برند مخصوص خانم‌ های شیک پوشی است که علاقه به پوشیدن لباس ‌های مدرن، راحت و با کیفیت، در عین حال با قیمت مناسب دارند.

  • برند زیبو  Ziboo

برند زیبو از سال 1367 تا به امروز در زمینه مد و پوشاک فعالیت می‌ کند. تمرکز اصلی برند زیبو بر روی تولید پوشاک برای  بانوان مخصوصا در حوزه مانتو و پالتو است. تمامی طرح‌ های این برند برگرفته از نقش و نگار ایرانی است که در کنار اصالت وخلاقیت، سبب تولید محصولاتی جذاب و کلاسیک شده است.

  • برند اسمارا Esmara

برند اسمارا یکی از زیر مجموعه‌ های برند لیدل آلمان است که به طور تخصصی انواع پوشاک و کفش زنانه را تولید می ‌کند. یکی از والاترین افتخارات این برند، ارائه محصولات مرغوب با قیمت بسیار مناسب به تمامی مشتریان خود است.

  • برند شهرزاد Shahrzad

برند شهرزاد از برندهای معتبر و موفق ایرانی است. در این برند محصولات ارائه شده در هر مجموعه دارای مفهوم و ویژگی خاص خود هستند که در نهایت هویت آن مجموعه را می سازد. کیفیت و طراحی برند شهرزاد در عین جذابیت، تحسین برانگیز است.

  • برند ماوی Mavi

ماوی یکی از برندهای معتبر و مشهور کشور ترکیه است که محصولات جین و انواع پوشاک را تولید می کند. محصولات این برند از کیفیت بالا و خاص بودن برخوردار هستند که همین امر موجب شده تا طرفداران و مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

کولوتس زنانه یا دامن شلواری زنانه

یکی از مدل های شلوار جذاب و زنانه برای بانوان شیک پوش ، کولوتس یا همان دامن شلواری است. اندازه این مدل شلوار سه چهارم طول یک شلوار عادی را شامل می شود و برای داشتن یک استایل منحصر به فرد و زیبا به همراه یک بلوز آستین کوتاه و کفش اسپرت انتخاب ایده آلی است.

شلوار زنانه چرم

اگر فردی علاقه دارد همیشه شیک و اشرافی به نظر برسد باید به دنبال شلوار چرم برود. وجود چرم در هر استایلی وجه اجتماعی بالایی به آن می بخشد و تأثیر بسیاری در نگاه اطرافیان نسبت به فرد دارد. شلوار چرم مشکی با کفش پاشنه بلند و تاپ، ترکیب و ست فوق العاده و همیشه جذابی است.

شلوار زنانه بوت کات

شلوار بوت کات مخصوص خانم های خوش پوش است. این شلوار روی بخش های زیبای پا مثلا ران ها جذب و برجسته است، هنگامی که به پایین تر یعنی ساق ها می رسد، گشاد می شود. این شلوار با یک جفت کفش پاشنه بلند استایل کلاسیکی را ایجاد می کند.

شلوار سیگاری

یکی از باشکوه ترین شلوارهای جذاب کلاسیک، شلوار سیگاری است. این شلوار با مدل باریک و تنگی که دارد یکی از زیباترین و پرطرفدارترین شلوارها میان خانم ها است؛ چرا که فرم پایین تنه اندام یک زن را به خوبی و زیبایی تمام نشان می دهد. 

شلوار رکابی

شلوار رکابی تا حدی به خاطر ظاهر تنگ خود به شلوار جذب شباهت دارد. ویژگی مشخص این شلوار بودن یک بند زیر کف پا است که پا را سفت و محکم مانند یک کمربند داخل کفش حفظ می کند.

جنس و انواع شلوار زنانه

پارچه شلوار زنانه بنا بر نوع و کاربرد آن انتخاب می‌ شود. به عنوان مثال بیشتر مواقع در تولید شلوارها و انواع  تنگ آن پارچه‌ های کشی به کار می روند تا راحتی کافی را داشته باشند. شلوار زنانه جین نیز همیشه پرطرفدار است، چرا که بسیار کاربردی است. پارچه کتان نیز به خاطر خنکی که دارد، برای انواع شلوارهای تابستانی استفاده می ‌شود و پارچه ‌های پنبه‌ ای یا انواع گرمی همچون چرم برای شلوارهای زمستانه استفاده می‌ شوند. بعضی پارچه ‌ها همچون کرپ، چهار فصل هستند و در همین جهت مدل های مختلف شلوارهای کرپ در تمام فصول در فروشگاه‌ ها موجود هستند.

شلوار زنانه مجلسی

شلوار زنانه مجلسی پرطرفدارترین نوع شلوار هستند که اکثر خانم ها بیشتر در محیط های اداری و کاری از آن استفاده می کنند. این شلوار به دلیل شیکی و سنگینی ظاهر خود برای موقعیت های رسمی بسیار مناسب است. شلوارهای شیک با بهترین مواد اولیه دوخته می شوند و به طور معمول جلوی آن دکمه یا زیپ دارد.

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا