آس: حجاب وجه تمایز تیم ملی هندبال زنان ایران در قهرمانی جهان

آس: حجاب وجه تمایز تیم ملی هندبال زنان ایران در قهرمانی جهان

حضور تیم ملی هندبال بانوان ایران در مسابقات جهانی اسپانیا یک پیروزی بود، او با حجاب اسلامی در این رقابت ها حضور داشت که او را از بقیه متمایز می کرد.

به گزارش میجیک و به نقل از آس، تیم ملی هندبال بانوان ایران برای اولین بار با حجاب اسلامی در مسابقات قهرمانی بانوان جهان حاضر شد. این تیم تنها 13 سال حضور در مسابقات بین المللی دارد و با کسب مقام چهارمی در مسابقات قهرمانی آسیا جواز حضور در اسپانیا را کسب کرده است.
در جام جهانی که 32 تیم حضور دارد از تیم های دیگر هم درخواست شد که این افتخار متعلق به ایران بود. تیم جدید اولین بار از سال 2008 در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر شد و حالا بعد از 13 سال یکی از بهترین تیم هاست. ایران روز گذشته اولین بازی خود در جام جهانی کاستیو اسپانیا را مقابل رومانی برگزار کرد که با نتیجه 39 بر 11 شکست خورد.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار با لباس شخصی و جوراب شلواری سفید زیر شلوارک و تمام ساق پاها شرکت کرد. آنها مانند بازیکنان برخی از تیم های دیگر با حجاب و حجاب هستند که آنها را از بقیه متمایز می کند. در جریان بازی هیچ اعتراض و حادثه ای رخ نداد و همه چیز طبق روال پیش رفت.

برای ایرانی ها در اسپانیا به عنوان یک پیروزی بود. او از قبل می داند که نروژ یا رومانی امکانات و شرایط بهتری دارند. او روی برد مقابل قزاقستان تمرکز کرده است. ایران و قزاقستان چهار بازی بین‌المللی انجام داده‌اند که قزاقستان پیروز شده است، اما ایران رفته رفته تعداد گل‌های دریافتی خود را کاهش می‌دهد.

مینا در بازی ایران و رومانی ستاره زمینی وطن پرست بود. او 32 سال سن دارد و یک متر و 68 سانتی متر قد دارد. او بیش از نیمی از گل های تیمش را مقابل رومانی به ثمر رساند. او در این دیدار از 9 شوت 6 گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا