مطالب میجیک

آسیب‌های اجتماعی حوزه زنان اولویت‌بندی شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان های کردستان حجت الاسلام والمسلمین ورزهبی روز سه شنبه در دیدار بسیج جامعه زنان که با موضوع خانواده در دفتر نمایندگی ولی فقیه برگزار شد، به دستور رهبر انقلاب مبنی بر برنامه و اقدام اشاره کرد. خوب است ولی اثرش بیشتر است، فرمود: توجه کنند.

وی با تاکید بر اینکه آسیب های اجتماعی زنان و خانواده ها باید در اولویت استان باشد، گفت: 700 تا 800 هزار نفر در کردستان جامعه زنان هستند و باید بزرگترین آسیب را برای پیشرفت آنها بشناسیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه در کنار رعایت حجاب باید به عفاف نیز توجه کنیم، خاطرنشان کرد: بدحجابی مشکلاتی ایجاد کرده است اما بحث عفاف خطرناکتر است.

وی با بیان اینکه باید راهکارهایی برای ایجاد اشتغال ویژه برای زنان اندیشیده شود، افزود: بسیاری از زنان در کنار مردان با امکانات ضعیف برای خود شغل ایجاد کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ورزهبی وی با تاکید بر اینکه باید حقوق و حساب زنان سرپرست خانوار شاغل در کارگاه های تولیدی و حوزه های مختلف به طور کامل پرداخت شود، گفت: اولویت ها در این زمینه ها باید در اولویت قرار گیرد و راهکارهای مناسب ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه مسائل حوزه زنان باید به صورت میدانی و از مناطق حاشیه نشین بررسی شود، خاطرنشان کرد: بسجیوار بیایید دنبال کنیم.

قائم مقام ولی فقیه در استان کردستان گفت: ما در این اداره مشاور امور بانوان نداریم و نمی خواهیم پرسنل و پرسنل را افزایش دهیم، اما بسیج جامعه بانوان با ارائه راهکارهایی که نیازی به میز و دفتر ندارد می تواند این نقش را ایفا کند. ” در صورت لزوم هنگام ثبت نام باید روی بازگشت و تأثیرگذاری تمرکز کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین ورزهبی وی هشدار می دهد: نه تنها گزارش موثری ارائه می کند، بلکه باید با ممارست آسیب های این حوزه را پیگیری و رفع کنیم.

در این جلسه تعدادی از اعضای بسیج جامعه زنان نیز در مورد وضعیت بانوان و استان صحبت کردند و راهکارهایی ارائه کردند.

دکمه بازگشت به بالا