آسوشیتدپرس: ایران و آمریکا به توافق نزدیک شده‌اند

آسوشیتدپرس: ایران و آمریکا به توافق نزدیک شده‌اند

به گزارش ایرنا ، رسانه های آمریکایی افزودند: تبادل زندانیان می تواند گامی معتبر برای احیای مجدد شورای امنیت سازمان ملل متحد با وجود اخلال در مذاکرات وین باشد ، اگرچه ایالات متحده و انگلیس روز دوشنبه گزارش ها مبنی بر توافق نامه مذاکره در مورد مبادلات زندانیان ایرانی و انگلیسی را رد کردند.

سعید خطیب زاده ، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ، روز گذشته برخی اخبار مبادله زندانیان بین ایران و ایالات متحده را رد کرد و گفت: “جدا از بحث ها و مسائلی که در برجام برگزار شده ، قطعاً موضوع زندانیان در دستور کار ایران است. »به نقل از منبع اطلاعات.

آسوشیتدپرس گزارش داد: بازگشت به توافق هسته ای بزرگترین و بحث برانگیزترین پروژه سیاست خارجی در ماه ریاست جمهوری جو بایدن است و به نهایی شدن توافق مشاوران بایدن در طول مدت تصدی وی کمک خواهد کرد. دولت باراک اوباما به این هدف رسید.

آسوشیتدپرس نوشت: مرجع رژیم صهیونیستی را خراب کرد ، روش آشتی با ایران با مخالفت تل آویو و حداقل سه جلسه جداگانه هفته گذشته میان مقامات آمریکایی و صهیونیست ها مخالفت کرد.

بر اساس این گزارش ، افزایش فعالیت های دیپلماتیک در شرایطی که مذاکره کنندگان برای صدور چهارمین حکم مذاکرات وین آماده می شوند ، طرفداران و خشم مخالفان توافق نامه امضا شده توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در سال 2018 را ایجاد می کند.

به گزارش آسوشیتدپرس ، طرفداران توافق می گویند رفع تحریم ها تنها راه پیوند دادن ایران به توافق نامه است.

311311

دکمه بازگشت به بالا