آزمون: شاگردانم در هر دو بازی برابر میانمار بسیار باانگیزه ظاهر شدند

آزمون: شاگردانم در هر دو بازی برابر میانمار بسیار باانگیزه ظاهر شدند

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: همه عوامل فوتبال بانوان نقش مهمی در صعود ایران به مرحله دوم مقدماتی المپیک 2024 پاریس دارند.

به گزارش میجیک، مریم آزمون درباره عملکرد تشویق کننده ها در رقابت های انتخابی المپیک 2024 پاریس گفت: ابتدا می خواهم از میزبان میانمار تقدیر و تشکر کنم. دو بازی خوب مقابل تیم میانمار انجام دادیم. همه عوامل فوتبال بانوان کشورم نقش مهمی در این ارتقا دارند. آنها با حمایت خود ما را از این مرحله بلند کردند.

وی افزود: زمانی که این مسابقات را شروع کردیم می دانستیم که تیم میانمار از نظر تاکتیکی و بدنی تیم بسیار خوبی است. این تیم برای هر دقیقه از بازی برنامه دارد. با تحلیلی که در تیم داریم و در این چند روز با بچه ها به موضوع نگاه می کنیم. بازیکنان من در دو بازی بسیار خوب و با انگیزه به نظر می رسیدند و هر آنچه را که به آنها یادآوری می شد در تمرینات و جلسات فنی به کار می بردند. از بازیکنان می خواهیم در میانه زمین یک پرس مرد به نفر داشته باشند تا در زمان تصاحب توپ بتوانیم از سرعت خوب نگین زندی استفاده کرده و در ضدحملات و ضربات ایستگاهی بازی را در حد نیاز پیش ببریم.

سرمربی تیم ملی در پایان تصریح کرد: در ادامه بازی می توانیم گل دوم را بزنیم و با خیالی آسوده بازی را ادامه دهیم اما حساسیت بازی بسیار بالاست. سعی می کنیم بازی را کنترل کنیم. کنترل بازیکنان میانمار دشوار است. چون او در تمام زمین پخش می شود و انواع تاکتیک ها را در تیم ما به کار می گیرد. این بازی هم مثل همه بازی ها برای ما و تیم ایران که به مرحله بعد صعود کرده بود به پایان رسید. بازیکنان از فعل خواستن استفاده می کنند. با این صعود به دختران انگیزه می دهیم تا مقابل تیم های قدرتمند بازی خوبی داشته باشند. مطمئناً با آمادگی بهتر برای مرحله بعد مقابل تیم ظاهر خواهیم شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا