مطالب میجیک

آدینه پرهیجان در ورزش بانوان نصف‌جهان

میجیک/اصفهان نمایندگان ورزش بانوان اصفهان در اولین دوره از فصل زمستان در تیم های فوتبال، والیبال و هندبال به مصاف حریفانی از بم، تهران، یزد و گچساران خواهند رفت.

آخر هفته شلوغ ورزش بانوان اصفهان با میزبانی فوتبالیست های خاتون بم، والیبالیست های نمایندگان یزد و تهران و میهمانی هندبالیست ها در گچساران ادامه می یابد.

ابتدا تیم هندبال بانوان سپاهان از ساعت 11 فردا یکم آذرماه در دیدار معوقه هفته اول لیگ اوتاما میهمان تیم نفت و گاز گچساران خواهد بود.

طلای پوشان که از 4 بازی قبلی خود در لیگ 2 پیروزی کسب کرده است با 4 امتیاز و یک بازی کمتر در رده پنجم جدول قرار دارد.

فاطمه محمدخانی سرمربی تیم هندبال سپاهان درباره این دیدار گفت: تمرین خوبی داشتیم و باید نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت خود را بیش از گذشته تقویت کنیم. ما در بازی با گچساران واقعا به 2 امتیاز نیاز داریم و پسرها برای کسب امتیاز کامل بازی تلاش خواهند کرد.

از سوی دیگر دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان در اصفهان با میزبانی ذوب آهن و والیبالیست های سپاهان از تیم های پیکان تهران و هوران یزد آغاز می شود.

ذوب آهن سبزپوش از ساعت 11 در ورزشگاه ملت تلاش می کند تا نیم فصل دوم را با نتایج بهتری آغاز کند و راه صعود به مرحله پلی آف را آسان کند. ذوبی ها هم اکنون با دو برد و 7 امتیاز در رده چهارم قرار دارند.

تیم طلای سپاهان دیگر نماینده والیبال بانوان اصفهان در لیگ برتر کشور است.

والیبالیست های سپاهان در هفته هشتم لیگ از این پس در ورزشگاه میثمی میزبان پیکان خواهند بود و به دنبال تکرار برد خود در دور رفت خواهند بود. صعود طلایی ها به پلی آف تقریبا قطعی است.

فریبا صادقی، سرمربی تیم والیبال بانوان سپاهان نیز درباره وضعیت تیمش گفت: بعد از چند روز استراحت تمرینات بدنی را با شدت بیشتری از سر گرفتیم. پس از آن تمرینات اصلاحی را به روند تیم اضافه می کنیم. برخی از بازیکنان به ریکاوری و فیزیوتراپی بیشتری نیاز دارند که این کار را انجام می دهند.

وی ادامه داد: برای تقویت فنی تیم دو بازیکن به تیم اضافه کرده ایم چرا که بازیکنان مصدوم داریم و اکنون در شرایط خوبی هستند.

صادقی تاکید کرد: در نیم فصل دوم قطعا تیم برای کسب رتبه بالاتر تلاش می کند که حساسیت بازی را افزایش می دهد.

به گزارش میجیک، در آخرین و حساس ترین رقابت های ورزشی بانوان اصفهان، تیم فوتبال سپاهان از ساعت 13 در باغ فردوس اصفهان میزبان خاتون بام مدافع عنوان قهرمانی است و شاگردان نیلوفر اردلان به دنبال جبران باخت هستند. . هفته قبل به نماینده سرجان.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا