مطالب عمومی

آخرین آمار جهانی کرونا؛ شمار مبتلایان به چهارمیلیون نزدیک شد

طبق اخبار آنلاین ، در 24 ساعت گذشته ، ایالات متحده با 15،689روسیه با 10،699 ، برزیل با 43030 ، انگلیس با 4649 ، اسپانیا با 3.262 و هند با 2854 نفر بیشترین تعداد پرونده های جدید را دارند.

شما می توانید آمارهای به روز شده افراد مبتلا به Coronavirus را در تصاویر زیر مشاهده کنید تا زمانی که در زمان نوشتن این مقاله ، هر دقیقه این اطلاعات به روز می شود.

عکس ها و منابعی از وب سایت Word Meers که آمار کاربران آسیب دیده و اعدام شده را بطور جداگانه ویرایش می کند.

ایالات متحده

علیرغم اینکه بیش از یک میلیون آمریکایی از تاج رنج می برند و شمار تلفات آن 77000 نفر تخمین زده می شود ، ترامپ روز جمعه در مصاحبه با فاکس نیوز اظهار داشت که دولت کار خوبی را در مورد کورونا انجام داد. وی در مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت: “کشور به حالت عادی برگشته است و ما همچنان به عملیات خود ادامه می دهیم.”

در مورد نرخ بیکاری کشور ، ترامپ گفته است که او “بسیار امیدوار” بوده و تعجب آور نیست ، و دموکرات ها هنوز به انتقاد از دولت وی نپرداختند. وی گفت: همه کسانی که شغل خود را در دوره کرونا از دست داده اند خیلی زود به کار خود باز می گردند. علیرغم اختلاف کورونا در ایالات متحده ، ترامپ گفت برخی از ایالت ها از جمله کالیفرنیا باید سریع تر مشاغل خود را بازگشایی کنند.

بیکاری در ایالات متحده به دلیل تعطیل شدن ناشی از شیوع کرونا ، بزرگترین بیکاری در تاریخ کشور از زمان رکود بزرگ ، 14.7 درصد افزایش یافته است. بزرگ در سال 1930. 20.5 میلیون نفر در ایالات متحده بیکار بودند و نرخ بیکاری در ایالات متحده در دو ماه گذشته بیش از 33 میلیون افزایش یافت. با این حال ، دو ماه قبل از شیوع عفونت کورو ویروس در ایالات متحده ، بیکاری در ایالات متحده 3.5 درصد بود ، کمترین میزان در 50 سال گذشته.

یکی از بدترین وقایع در صنعت فیلم ، هتل و رستوران در ایالات متحده است که 7.7 میلیون نفر در آن زندگی می کنند ، یا 47 درصد افرادی که در این صنعت کار می کنند. ، هیچ کاری برای انجام دادن میلیون ها نفر شغل خود را از دست داده اند.

با کشته شدن 955 نفر دیگر ، آمار تلفات در کشور به 77883 نفر رسیده است. تعداد کل بیماران از 1،308،312 فراتر رفته است.

برزیل

این کشور همچنین شاهد افزایش موارد بود. با کشته شدن 412 نفر دیگر ، شمار تلفات در این کشور به 9،600 نفر رسید. تعداد کل بیماران 140،023 نفر بود.

کارشناسان معتقدند که به دلیل پایین بودن تست ، از جمله رابطه بین رئیس جمهور برزیل ، جایر بولسونارو ، تعداد موارد و موارد ابتلا به عفونت کروناویروس در این کشور زیاد بوده است. از آمار واقعی. در همین راستا ، رئیس جمهور بولسونارو اظهار داشت كه خطر ابتلا به كروناویروس زیاد نیست و منجر به علاقه به سلامتی و رفاه برای كنترل شیوع كروناویروس نمی شود. طبق گزارش سی ان ان ، وی گفت برزیل تحت فشار شدید است. وی اخیراً در پاسخ به سوال رسانه ای در مورد علت گفت: “چه کاری از من می خواهم انجام دهم؟ متاسفم”. با این حال ، نام میانه او “مسیاس” است که به معنای مسیح است. مجموعه بولسونارو ، برزیل را به یکی از مهمترین مراکز تاج در جهان تبدیل کرده است.

با 412 کشته ، شمار تلفات در کشور به 9،600 نفر رسیده است. تعداد کل بیماران 140،023 نفر بود.

انگلستان

به گزارش رویترز ، وزارت بهداشت انگلیس روز جمعه گزارش داد كه در طی 24 ساعت 626 مورد كرونا ویروس گزارش شده است كه بیشترین تعداد مرگ و میر در روز به دلیل این بیماری است. هفته گذشته coronavirus در انگلستان. اگر حساب شود

با توجه به آمارهای موجود ، تعداد عفونت های کورو ویروس در انگلیس به بیش از 31000 رسیده است. کشورها در اروپا برای اولین بار و در جهان دوم از نظر عفونت کروناویروس.

البته لازم به ذکر است که آماری که توسط وزارت بهداشت انگلیس از تعداد قربانیان تاج در این کشور گزارش شده است ، در حقیقت است مرگ و میر در بیمارستان ، به همین دلیل تعداد واقعی مرگ و میر تاج در انگلیس بسیار بیشتر از مواردی است که قبلاً گزارش شده است. توسط وزارت بهداشت تخمین زده می شود.

وزارت بهداشت انگلیس تخمین می زند که تعداد عفونت های کورو ویروس در این کشور بیش از 211000 نفر است. مطابق این بیانیه ، 4650 مورد از بیماری کورو ویروس در 24 ساعت در انگلیس گزارش شده است.

در اخبار دیگر ، CNN گزارش داد. وزارت خزانه‌داری در برآوردهای قبلی خود اظهار داشت: اقتصاد انگلیس به دلیل شیوع تاج ویروس بیشترین تأثیر را در 300 سال داشته است. وزارت خزانه‌داری انگلیس گفت که تجارت این شرکت در سال جاری با 14 درصد کاهش خواهد یافت ، کمترین کاهش سالانه از سال 1706 در 1706. اندرو بیلی ، رئیس به سرپرستی بانک مرکزی انگلیس ، گفت که در صورت حمله کورو ویروس اقدامات ضد خوردگی را انجام می دهد ، اما حملات جدیدی اعلام نکرد.

بانک مرکزی انگلیس در گزارشی که تأثیر Coronavirus را بررسی کرده است ، خاطرنشان می کند که صادرات جهانی در سه ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته 3 درصد کاهش یافته است و رو به کاهش خواهد بود. در سه ماهه دوم 25٪ افزایش یافته است. به این ترتیب ، اقتصاد تا پایان سال 2019 30٪ کاهش خواهد یافت. بیکاری باید 9٪ افزایش یابد. بانک مرکزی امیدوار است تا سال 2021 سهم بازار را در اختیار داشته باشد ، اما هشدار می دهد که به تدریج محدودیت ها در اقتصاد برداشته می شود و پشتیبانی مالی کلیدی را در سراسر اقتصاد ارائه می دهد. گسترش coronavirus و پاسخ دولت ها ، خانواده ها و مشاغل. مساوی است

این بانک هشدار داده است که کند شدن وضعیت مالی انگلیس می تواند به رشد اقتصادی بدتر از آنچه گزارش شده است منجر شود.

روسی

تعداد افرادی که با Quaid 19 در روسیه زندگی می کنند در 24 ساعت گذشته 10،699 نفر افزایش یافته است و تعداد کل افراد ساکن Quaid 19 در این کشور را به 187.960 می رسانند.

اکنون به مدت شش روز ، تعداد افرادی که با تاج در روسیه زندگی می کنند ، از روزانه 10 هزار نفر فراتر رفته و دیروز (پنجشنبه) به رکورد 11.231 رسیده است. روز جمعه 98 مرگ و میر ناشی از عفونت کروناویروس در روسیه ثبت شد که تعداد کشته ها در روسیه به 1723 نفر رسید.

در خبرهای دیگر ، سرگئی سوبیانین ، شهردار مسکو در وب سایت خود اعلام کرد که دوره قرنطینه در این شهر برای کاهش شیوع ویروس جدید ادامه دارد.

به گزارش رویترز ، شهردار گفت: برخی از محدودیت هایی که از اواخر ماه مارس وجود دارد ، از جمله تعلیق شرکت ها در ساخت و ساز و کاهش ، کاهش می یابد و مردم کار در آن مناطق از سر گرفته می شود. سوبیانین اما گفت که هنوز بازگشایی پارک ، رستوران و مرکز هنری هنوز خیلی زود است.

یک چیز دیگر رئیس جمهور انگلیس و رئیس جمهور فدراسیون روسیه عصر جمعه از طریق تلفنی در مورد گسترش تاج ویروس (Qovid-19) و راه های همکاری بین دو کشور صحبت کردند. برای حل آن جانسون از پوتین دعوت کرده است تا در یک کنفرانس بین المللی در مورد واکسن های کرونا شرکت کند ، که ماه آینده از لندن برای تقویت سلامت جهانی و مقابله با عفونت های تاج در کشور خواهد بود. کشور بد

اسپانیا

طبق اخبار هفتگی یورو ، براساس اعلام وزارت بهداشت اسپانیا ، در 24 ساعت گذشته 229 نفر جان باخته اند. تعداد مجروحان در سراسر کشور به 26.299 نفر رسیده است. از هم اکنون 222.857 نفر به بیماری کورو ویروس آلوده شده اند و 222.857 نفر بهبود یافته اند.

دیروز ، رئیس جمهور اسپانیا وضعیت اضطراری را در این کشور اعلام کرد تا محدودیت های اعمال شده توسط کرونا حداقل دو هفته پس از هشدار رئیس جمهور اسپانیا ، پدرو سانچز هشدار یابد. اطلاع رسانی قبل از انتخابات حذف فوری محدودیت نقض کننده است

وی افزود: نادیده گرفتن خطر کورونا و از بین بردن شرایط اضطراری سریع و بهانه ای برای بخشش نیست.

هشت هفته پیش ، دولت اسپانیا قانون کرونا را ممنوع اعلام کرد و رأی دهندگان با 178 رای ، 75 اعتراض و 97 اعتراض ، آماده رسیدگی شدند.

هند

با کشته شدن 96 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته هند ، تعداد کشته شدگان در این کشور به 1985 رسیده و تعداد کل پرونده ها بیش از 59.642 است.

براساس آخرین اطلاعات سازمانهای غیردولتی در هند ، گسترش کورو ویروس در هند باعث رنج حداقل 122 میلیون نفر شده است. از طرف دیگر ، بروز تاج در هند منجر به کاهش بیکاری در هند به ترتیب 27 و 10 درصد شده است. با این حال ، دولت دهلی نو هنوز این سیاست را نشناخته است.

در همین حال هند بیش از هر کس دیگری در جهان در رقابت تاج انجام داده است.

ایران

اما در ایران ، جهانپور ، سخنگوی وزارت بهداشت ، آخرین اخبار را توضیح داد: “از دیروز تا امروز ، 10 مه 2010 ، 1556 بیمار جدید با Qovid 19 که در کشور به عنوان معتبر شناخته شده است. ” تعداد کل بیماران مبتلا به 19 مورد در کشور به 104 هزار و 691 نفر رسیده است و متأسفانه طی 24 ساعت گذشته ، 55 بیمار 19 بیمار جان باخته اند. تعداد كل مرگ و میر در اثر این بیماری به 6،541 نفر رسیده است.وی افزود: خوشبختانه تاکنون 83 هزار و 837 بیمار تحت معالجه و معالجه قرار گرفته اند.

در پایان گفته می شود: 2711 بیمار مبتلا به Qovid 19 در این بیماری تحت مراقبت های خوبی هستند و تاکنون 558 هزار و 899 کارآزمایی در Qovid 19 در کشور انجام شده است.

در اخبار دیگر ، پس از ارسال بسته های زرتشتی هندی به ایران برای کشتن تاج ، معاون رئیس جمهور ما ابراز تشکر کرد. در این مورد ، ظریف در توییت نوشت: ” ایرانیان هند – زرتشتیانی که اجدادشان از جاهای دور دست به هند مهاجرت کرده اند – همواره به عشق و علاقه خود به ایران وفادار بوده اند. ما از ایرانیان بخاطر کمک آنها در نبرد با کویت تشکر می کنیم. ما همچنین بیش از 40،000 کالای ایرانی را به آلمان ، ترکیه و کشورهای دیگر صادر می کنیم. “

در اخبار دیگر ، رئیس جمهور به موفقیت تحقیقات ملی در تأمین نیازهای کورونا ، لزوم همکاری بیشتر وزارت بهداشت اشاره کرد. و آموزش پزشکی و معاون رئیس جمهور در علم و فناوری در تولید تجهیزات آزمایشگاهی کرونا. گفته می شود که در خانه انبار شده و برای مدعیان صادر می شود.

310311

دکمه بازگشت به بالا