مطالب عمومی

آخرین آمار جهانی کرونا؛ شمار مبتلایان از ۲۷ میلیون ۶۵۰هزار عبور کرد

در نوشتن این مقاله ، 27،647،283 نفر آلوده شده و ویروس باعث از بین رفتن 899.214 کرونا شده است.

سایت WordMeter با کلیک بر روی اینجا برای مشاهده آمار قربانیان و مرگ خود را به سرعت به روز می کند.

به گزارش ای بی سی نیوز ، در حالی که ایالات متحده برای موج دوم ویروس کرونا در پاییز آماده می شود ، بسیاری از کارشناسان پیش بینی می کنند که ویروس افزایش یابد. براساس این گزارش ، برخی از متخصصان افزایش موارد بیماری کرونا قلب را به معنای افزایش مرگ و میر ناشی از ویروس ها به نسبت مساوی نمی دانند.

از زمان شیوع ویروس در اوایل سال 2020 ، بسیاری تغییر کرده است ، یعنی زمانی که بیمارستان های آمریکا بیماران زیادی را به ویروس های مرموز و جدید آلوده می کنند. اکنون سپتامبر است و هنوز هم در بسیاری از کشورها همه گیر قابل کنترل نیست. اما برخی از بیمارانی که فوت کردند به ویروس آلوده شدند. اکنون متخصصان به عوامل مختلفی اشاره دارند که چرا ویروس از همان ابتدا میزان مرگ و میر را کاهش می دهد ، اگرچه هنوز هم می تواند باعث مرگ بیشتر از آنفولانزا شود.

مراکز کنترل بیماری در ایالات متحده پیش بینی می کنند که ویروس کرونا که طی چهار هفته آینده 3300 تا 7،500 آمریکایی را از بین خواهد برد و همچنین 150،000 تا 360،000 نفر دیگر ، نگرانی های مربوط به عبور تاج و آنفلوانزا در پاییز را ذکر می کند. آلوده کردن

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک ، مقامات هند روز سه شنبه اعلام کردند تاج محل درهای خود را به روی گردشگران باز می کند ، تاج محل ، مهمترین مقصد گردشگری هند ، که به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور بسته شد ، پس از بیش از شش ماه بازگشایی خواهد شد. شیوع Covid-19 در هند هنوز بیدار است و روزانه هزاران نفر در هند مبتلا به عفونت های ویروسی می شوند. هند اخیراً از برزیل پیشی گرفته و به عنوان دومین کشور آلوده در جهان شناخته شده است. هند بیشترین افزایش بیماری عروق کرونا قلب را در سراسر جهان از ماه اوت گزارش کرده است.

در برزیل علی رغم تعداد زیاد تاج ها ، استقلال صد و نود و هشت کشور استقلال را جشن می گیرد. جشن استقلال برزیل ، که هر ساله با رژه نظامی بیش از 50،000 نفر جشن گرفته می شود ، امسال در کاخ ریاست جمهوری با تأثیر اپیدمی بولسونارو بدون ماسک برگزار شد و همچنین یک مقام اجتماعی ، و همچنین مقامات ارشد دولتی نگهداری می شود. .

اگرچه دولت برزیل از ابتدای شیوع بیماری به عدم تلاش و سو mis مدیریت برای کنترل ویروس کرونا متهم شده است ، اما همیلتون مورو معاون رئیس جمهور با دفاع از دولت در عبور از بحران ، از دولت به دلیل عدم نظم دفاع کرده است. و سرزنش تابع قوانین تمایز اجتماعی نیست.

اما در اسپانیا ، آخرین گزارش نشان می دهد که این کشور بیشترین تعداد بیمار را در اروپا دارد. دولت اسپانیا و دولت مدارس خود را با ایمن ، پایدار و از نظر اجتماعی باز می کند ، معلمان و والدین دانش آموزان هنوز گیج هستند و از شیوع کرونا ترس دارند.

وزیر بهداشت انگلستان مت هانکوک ، بعد از اینکه بسیاری از مردم در این کشور تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفتند ، امروز پارلمان انگلیس نگرانی در مورد موج آمدن دومین کووید 19 را اعلام کرد. روزنامه Evening Standard نوشت که کارشناسان بهداشت هشدار می دهند دولت انگلیس باید همه گیر باشد یا آماده عبور از جاده ای شلوغ. کارشناسان انگلیسی و مردم نگرانند که دولت انگلیس کنترل این اپیدمی را از دست داده است. روزنامه گاردین هفته گذشته نوشت كه پس از بسیاری از مبتلایان به كوید 19 در چند هفته گذشته در انگلیس ، متخصصان بهداشت به دولت انگلیس هشدار داده اند. حرکت اشتباه است ، و به خصوص هنگامی که بیماری زمستان را متحمل می شود ، به علاوه بسیاری از افراد باعث افزایش نگرانی در ویروس کرونا می شوند.

بیشتر بخوانید:

فاجعه در دانشگاه های آمریکا / هند دومین کشور آلوده در جهان است

فناوری روسی برای تشخیص کرونا / آلاباما کانون ویروس است

انگلیس و ایالات متحده از نظر عملکرد / انتقال Covid-19 از شهرها به روستاهای هند بدترین هستند

310311

دکمه بازگشت به بالا