مطالب میجیک

آتش اختلافات به جان فوتسال زنان/ مدیریت ضعیف قهرمان آسیا را اسیر حاشیه کرد

مدیریت ضعیف منجر به انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال زنان با محدودیت های مختلف شد.

به گزارش میجیک ، فدراسیون فوتبال مدتی است در حال بررسی گزینه مربیگری تیم ملی فوتسال بانوان برای آماده سازی تیم برای مسابقات داخل سالن و جام ملت های آسیا است ، اما مدیریت ضعیف و عملکرد رسمی باعث ایجاد محدودیت های مختلف در این زمینه شد.

بحث های زیادی درباره نقش مهم علی صانعی به عنوان مشاور فنی مربیان تیم ملی فوتسال زنان در انتخاب رشته وجود دارد و برخی معتقدند که این امر باعث ترجیحات سلیقه ای می شود و با انتخاب صانعی به انتخاب تیم ملی وارد می شود. اگر این درست باشد ، کمیته فنی ، نه نقش مهم بررسی گزینه ها برای هدایت تیم ملی ، اختیارات عمده ای را به صانعی داده است.

چند روزی است که اخبار تایید نشده ای وجود دارد مبنی بر اینکه در بین شهناز یاری ، فاطمه شریف و نیلوفر اردلان ، اردلان آخرین گزینه است ، اما فدراسیون هنوز آن را رسما اعلام نکرده است.

البته این تمام ماجرا نیست ، طبق شایعات ، دسته هایی در فدراسیون ایجاد می شود که هریک گزینه ای برای تصدی این سمت دارند و بین آنها اختلاف وجود دارد ، بنابراین به جای فدراسیون فوتبال بین اعضای هیئت مدیره و مشاوران فنی در حال حاضر درگیری لفظی ، اگر چه تا زمانی که او مجبور به انتخاب گزینه بود ، اما ، به طوری که با آوردن کار به کمیته ای از فدراسیون اخلاق ، همچنین می تواند به راحتی از لیست پیشنهادات حذف شود.

نکته قابل توجه نقش مسئولان فدراسیون در حفظ آرامش مجموعه مدیریت شده ، دور ماندن از مرزها و در نهایت انتخاب بهترین گزینه است. من فکر می کنم که فدراسیون با اقتدار بیشتری در این زمینه عمل می کند و سرمربی منتخب را برای تعدادی از افراد آزاد نمی کند ، به عنوان یک کمیته فنی شروع به کار کرد و از طبقه بندی اجتناب کرد ، محدودیت ها برای آنها وجود نخواهد داشت. تیم ملی.

این حاشیه همچنین می تواند بر روند آماده سازی تیم ملی تأثیر بگذارد ، زیرا دو دسته نیز برای بازیکنان باز هستند و حتی برخی از آنها پس از ذکر اردلان در مصاحبه ای درخواست انتخاب مربی باتجربه برای تیم ملی را می کنند.

شهره موسوی به عنوان نایب رئیس فدراسیون فوتبال بانوان و مدیر فوتبال و فوتسال بانوان نقش مهمی در حفظ آرامش دارد ، اما تنش های این مجموعه که در فدراسیون و رسانه ها گسترده شده است نشان می دهد که او هیچ کار خود را به درستی انجام داد و این می تواند ضربه بزرگی برای تیمی باشد که برای دومین بار پیاپی قهرمان جام ملت های آسیا شده و اکنون منتظر کسب سومین جام است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا