مطالب عمومی

آتش‌سوزی گسترده در یک مجتمع تعمیرگاهی در شمال شرق تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی در یک مجتمع کارگاهی در شمال شرق تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با میجیک وی درباره جزئیات این حادثه گفت: حوالی ساعت 20:36 سه شنبه شب یک مورد آتش سوزی در مجتمع تعمیرات به سامانه 125 اعلام شد که در پی آن با توجه به نوع گزارش دریافتی به ستاد فرماندهی. آتش نشانان از چهار ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیک، خودرو اپراتور تجهیزات تنفسی، تانکر آب و … را به محل حادثه واقع در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی بعد از خیابان همگا اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: آتش نشانان در چهار دقیقه پس از اولین تماس در محل حاضر شدند و با حضور آنها مشاهده شد که در یکی از این تعمیرگاه ها آتش سوزی رخ داده است. این مجموعه که حدود 600 متر مربع مساحت دارد، این ساختمان در آتش سوخت. علاوه بر این سوله ای برای نگهداری لوازم یدکی، روغن موتور و … وجود داشت که آتش به آنجا سرایت کرد و این مکان در آتش سوخت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه چند خودرو در این کارگاه حضور داشتند، گفت: پس از آتش سوزی خودروها از این محل خارج شدند اما متاسفانه دو خودرو شامل یک خودرو گل و یک خودرو مزدا 3 در این کارگاه بودند، باید در آتش سوختند.

ملکی گفت: آتش نشانان اولیه آتش را مهار و از سرایت آن به سایر نقاط جلوگیری کردند.

وی با بیان اینکه این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت، گفت: اما خسارت این آتش سوزی بسیار زیاد است. سقف این کارگاه نیز از نوع شیروانی بوده و با اینکه آسیبی ندیده بود، به دلیل شدت آتش سوزی تغییر شکل داده و تقریباً فروریخت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: تا حوالی ساعت 12:30 ماموریت گروهی از آتش نشانان برای انجام لکه گیری در این محل ادامه داشت و پس از ایمن سازی محل حادثه تحویل داده شد. نزد عامل و مالک مربوطه به ایستگاه بازگشت.

به گفته ملکی، گروهی از کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران برای یافتن علت این حادثه دست به کار شده اند.

آتش سوزی مهیبی در یک مجتمع کارگاهی در شمال شرق تهران رخ داد

آتش سوزی مهیبی در یک مجتمع کارگاهی در شمال شرق تهران رخ داد

آتش سوزی مهیبی در یک مجتمع کارگاهی در شمال شرق تهران رخ داد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا