۸۰۰ زن در کنگره زنان تأثیرگذار در اردبیل ثبت‌نام کردند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

اردبیل

به گزارش خبرنگار آنلاین، اسطوره جهان عصر چهارشنبه در دومین کنگره زنان تاثیرگذار اردبیل گفت: بانوان و مادران استان اردبیل از این کنگره و بیش از 800 نفر در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی استقبال می کنند. ، هنر و … در این کنگره شرکت می کنند.

وی تصریح کرد: این کنگره در هشت محور برگزار می شود و در هر محور سه بانوی تاثیرگذار استان انتخاب می شوند به طوری که در مجموع شاهد انتخاب 24 زن در استان در نقاط مختلف خواهیم بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: از هر محور فعالیت بانوان تاثیرگذار یک نفر در کنگره ملی معرفی می شود تا در این کنگره حضور موثری داشته باشند.

جهانی با تبریک به حضرت زهرا(س) به ویژگی های منحصر به فرد زنان دو عالم اشاره کرد و افزود: حضرت زهرا(س) در تربیت فرزندان شایسته و با رفتار پاک به جامعه بفرستد.

وی مهمترین ویژگی یک زن مسلمان را احترام به رسالت مادری و همسری عنوان کرد و ادامه داد: بانوان ما علاوه بر انجام این رسالت در سنگرهای مختلف نفوذ دارند و می توانند در این امر نقش آفرینی کنند. منطقه ای در استان اردبیل نیز هست.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل تصریح کرد: بانوان ما در هر قلعه با کارآمدی بی نظیری به رسالت و مسئولیت خود به درستی عمل کرده اند و اکنون نیز در کنار وظایف اصلی خود در تلاش هستند تا در توسعه جامعه اسلامی نیز سهیم باشند. ماموریت ها

به گزارش خبرنگار آنلاین، در این مراسم از 24 بانوی برگزیده و تاثیرگذار در عرصه های مختلف تجلیل شد.

دکمه بازگشت به بالا