۵۱ درصد از تهرانی‌ها اجاره‌نشین هستند/ساخت مسکن ارزان گره از کار مردم باز می‌کند

تهران

شهردار تهران گفت: روش مدیریتی که از روز اول در مجموعه شهرداری مورد تاکید قرار گرفته، جنبه مشارکتی است تا با مشارکت پیش برویم.

به گزارش میجیک، علیرضا زاکانی در مراسم امضای تفاهم نامه ساخت مسکن بین شهرداری تهران و سازمان ملی زمین و مسکن گفت: امروز روز بسیار مبارکی برای ماست، مشارکت کار را ارتقا دهید.

وی افزود: از نظر زمینی می توانیم در خدمت مدیران کمیته امداد باشیم تا مشارکت کنند و به مشکلاتی که نیاز اساسی مردم است توجه کنند.

شهردار تهران گفت: چنین اتفاقی برای ما هیجان انگیز است و امیدواریم این حرکت کند منجر به رفع مشکلات مردم، تحقق رویکرد مشارکتی شهرداری تهران و رویکرد کم هزینه و کاهش بار مردم در حوزه های مختلف شود. جنبه های.

زاکانی ادامه داد: امروز هم دولت سیزدهم، رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی بر این معضل تاکید دارند و کمیته امداد پرچمدار و خادم راه برای کمک به مستمندان است. این پروژه که محصول آن ساخت 15000 واحد مسکونی خواهد بود و پروژه های دیگر زمینه را برای تسریع در این هدف فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه با صنعتی شدن و شرایط ساخت خانه های سریع، مستحکم و ارزان می توان کار مردم را آسان کرد، گفت: 51 درصد مردم تهران رانت نشین هستند و بر این اساس ساخت این خانه ها می تواند کمک کند. مردم و امیدوارم این همکاری هر روز بیشتر شود.

به گزارش سایت شهر، در این جلسه تفاهم نامه ای بین شهرداری تهران، سازمان ملی زمین و مسکن و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تولید واحدهای مسکونی در محله نمونه یکم منعقد شد. تهرانسر. واقع در منطقه 21 شهرداری تهران.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا