۱۶ ساله‌ها بهتر از تیراندازان بزرگسال

سرمربی تیم ملی تیراندازی پارا از عملکرد خوب بانوان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: استعدادهای شناسایی شده به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

حسین امیری در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: مسابقات پارا تیراندازی قهرمانی کشور با حضور بیش از 100 تیرانداز در رده مردان و 70 تیرانداز در بخش بانوان برگزار شد. با تشکیل تیم ملی (ب) استعدادهای شناخته شده را به اردوی تیم ملی (ب) دعوت می کنیم تا با سرمایه گذاری روی این نفرات حمایت خوبی از تیم ملی در آینده داشته باشیم.

وی همچنین به قدرت جوانان در این دوره از مسابقات پارا تیراندازی قهرمانی کشور اشاره کرد و افزود: برخلاف دوره قبل، در این دوره شاهد حضور تیراندازان 16 تا 20 ساله بودیم که عملکرد بهتری نسبت به بزرگسالان داشتند و در آنجا حضور داشتند. استعداد خوبی در این دسته است. ابتدا سن مشخص می شود.

سرمربی تیم ملی پارا تیراندازی درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی گفت: اولین اردوی تیم ملی پارا تیراندازی پس از بازی های پاراآسیایی هانگجو از 24 آذرماه با حضور نسرین شاهی، سارا جوانمردی آغاز می شود. . ، فیض احمدی، رقیه شجاعی و محمدرضا میرشفیعی و تا 9 آذر ادامه دارد. البته این 5 ورزشکار سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرده اند اما تعداد تیراندازانی که می توانند به پاریس اعزام شوند بستگی به سیاست کمیته ملی پارالمپیک دارد که با اعزام 5 ورزشکار در مجموع موافقت کند یا خیر؟

امیری همچنین از اعزام تیم ملی پارات تیراندازی به مسابقات جهانی کره در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات به عنوان تدارکاتی برای تیم ملی پارات تیراندازی محسوب می شود که پس از بررسی عملکرد تیراندازان توسط تیم ملی پارا تیراندازی انجام می شود. کمیته ملی پارالمپیک و ارزیابی انجام می شود و در نهایت افراد اعزامی به پاریس تکمیل می شوند.

وی در پایان یکی از مشکلات تیراندازان را کمبود فشنگ دانست و افزود: البته تیراندازان در تمرینات مشکلی با فشنگ ندارند و با فشنگ داخلی به تمرین ادامه می دهند اما برای پارالمپیک پاریس لازم است. از فشنگ های خارجی استفاده کند تا در کارنامه تیرانداز خطایی وجود نداشته باشد. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا